Dziennik Ustaw 2012 poz. 1009 - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 20 sierpnia 2012 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie programu badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2012

DZIENNIK USTAW

RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ

Warszawa, dnia 12 września 2012 r.

Poz. 1009

ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW

z dnia 20 sierpnia 2012 r.

zmieniające rozporządzenie w sprawie programu badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2012

Na podstawie art. 18 ustawy z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej (Dz. U. z 2012 r. poz. 591) zarządza się, co następuje:

§ 1. W rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 22 lipca 2011 r. w sprawie programu badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2012 (Dz. U. Nr 173, poz. 1030 i Nr 297, poz. 1759) w załączniku do rozporządzenia „Program badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2012” wprowadza się następujące zmiany:

1)    w badaniu o symbolu 1.01.15(012) Odpady wytworzone i zagospodarowane w leśnictwie oraz rybactwie (z wyłączeniem odpadów komunalnych):

a)    pkt 2 otrzymuje brzmienie:

2. Temat badania: Odpady wytworzone i zagospodarowane w leśnictwie oraz rybactwie”,

b)    w pkt 8 Źródła danych w tabeli:

-    w lp. 1 rubryka 8.2 otrzymuje brzmienie:

„OS-6L - sprawozdanie o odpadach wytworzonych i zagospodarowanych w leśnictwie; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe”,

-    w lp. 2 rubryka 8.2 otrzymuje brzmienie:

„OS-6R - sprawozdanie o odpadach wytworzonych i zagospodarowanych w rybactwie; w formie elektronicznej; dla podmiotów o liczbie pracujących nie większej niż 5 osób dopuszczalne jest przekazywanie danych w formie papierowej; metoda pełna; obowiązkowe”;

2)    w badaniu o symbolu 1.02.02(014) Organy samorządu terytorialnego:

a)    pkt 5 otrzymuje brzmienie:

5. Cel badania

Obserwacja zmian cech demograficznych i zawodowych radnych oraz wójtów (burmistrzów i prezydentów miast), członków zarządów dzielnic m.st. Warszawy, powiatów i województw oraz uzyskanie informacji

0    aktywności społeczeństwa w podejmowaniu decyzji dotyczących życia publicznego w skali lokalnej.”,

b)    pkt 7 otrzymuje brzmienie:

7. Zakres przedmiotowy

Radni gmin, dzielnic m.st. Warszawy, powiatów i województw według liczby, wieku, płci, wykształcenia

1    podstawowych grup zawodów; wójtowie (burmistrzowie, prezydenci miast) oraz burmistrzowie dzielnic m.st. Warszawy według wieku, płci, wykształcenia i podstawowych grup zawodów; członkowie zarządów dzielnic m.st. Warszawy, powiatów i województw według liczby i płci; łączenie funkcji radnego z funkcjami w zarządach powiatów i województw; referenda, powody ich zorganizowania, frekwencja uprawnionych do głosowania w dniu referendum, wyniki referendów; liczba sołectw, sołtysi według płci.”,

c)    w pkt 8 Źródła danych w tabeli w lp. 1 rubryka 8.2 otrzymuje brzmienie:

„SG-01 - statystyka gminy: samorząd i transport; w zakresie samorząd; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe”,

d)    w pkt 9 Rodzaje wynikowych informacji statystycznych uchyla się tiret dziewiąte;

3) w badaniu o symbolu 1.03.01(018) Sprawy rozpatrywane w wymiarze sprawiedliwości pkt 8 otrzymuje brzmienie:

8. Źródła danych

Sprawozdania MS: MS-S1, MS-S5, MS-S8 wojsk., MS-S9 wojsk., MS-S11/12, MS-S16, MS-S18, MS-S19, MS-S19k, MS-S19z, MS-S20KRS, MS-S20z, MS-S20UN, MS-S20KW, MS-Kom23, MS-Not24, MS-RODK 25. Sprawozdania PG: PG-P1K, PG-P1CA, PG-P1N, PG-P1K wojsk.

Lp.

Podmioty przekazujące dane statystyczne

Forma przekazania danych

Częstotliwość i termin

Miejsce

przekazania

danych

8.0

8.1

8.2

8.3

8.4

1

sądy rejonowe

MS-S1 - sprawozdanie w sprawach cywilnych; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

do 7. dnia kalendarzowego po każdym kwartale z danymi narastającymi od początku roku do końca kwartału

sądy okręgowe

2

sądy okręgowe

MS-S1 - sprawozdanie w sprawach cywilnych; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

do 7. dnia kalendarzowego po każdym kwartale z danymi narastającymi od początku roku do końca kwartału

Ministerstwo

Sprawiedliwości

3

sądy okręgowe

MS-S1 - sprawozdanie w sprawach cywilnych; zestawienie zbiorcze danych; w formie elektronicznej

do 11. dnia kalendarzowego po każdym kwartale z danymi narastającymi od początku roku do końca kwartału

Ministerstwo

Sprawiedliwości

4

sądy apelacyjne

MS-S1 - sprawozdanie w sprawach cywilnych; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

do 7. dnia kalendarzowego po każdym kwartale z danymi narastającymi od początku roku do końca kwartału

Ministerstwo

Sprawiedliwości

5

sądy rejonowe

MS-S5 - sprawozdanie w sprawach karnych i wykroczeniowych; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

do 7. dnia kalendarzowego po każdym kwartale z danymi narastającymi od początku roku do końca kwartału

sądy okręgowe

6

sądy okręgowe

MS-S5 - sprawozdanie w sprawach karnych i wykroczeniowych; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

do 7. dnia kalendarzowego po każdym kwartale z danymi narastającymi od początku roku do końca kwartału

Ministerstwo

Sprawiedliwości

7

sądy okręgowe

MS-S5 - sprawozdanie w sprawach karnych i wykroczeniowych; zestawienie zbiorcze danych; w formie elektronicznej

do 11. dnia kalendarzowego po każdym kwartale z danymi narastającymi od początku roku do końca kwartału

Ministerstwo

Sprawiedliwości

8

sądy apelacyjne

MS-S5 - sprawozdanie w sprawach karnych i wykroczeniowych; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

do 7. dnia kalendarzowego po każdym kwartale z danymi narastającymi od początku roku do końca kwartału

Ministerstwo

Sprawiedliwości

9

sądy wojskowe okręgowe

MS-S8 wojsk. - sprawozdanie w sprawach karnych i wykroczeniowych w postępowaniu odwoławczym; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

do 15. dnia kalendarzowego po półroczu i roku

Ministerstwo

Sprawiedliwości

10

sądy garnizonowe

MS-S9 wojsk. - sprawozdanie w sprawach o ułaskawienie; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

do 11. dnia kalendarzowego po półroczu i roku

wojskowe sądy okręgowe

11

sądy okręgowe wojskowe

MS-S9 wojsk. - sprawozdanie w sprawach o ułaskawienie; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

do 11. dnia kalendarzowego po półroczu i roku

Ministerstwo

Sprawiedliwości

12

sądy okręgowe wojskowe

MS-S9 wojsk. - sprawozdanie w sprawach o ułaskawienie; zestawienie zbiorcze danych; w formie elektronicznej

do 15. dnia kalendarzowego po półroczu i roku

Ministerstwo

Sprawiedliwości

13

sądy rejonowe

MS-S11/12 - sprawozdanie z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

do 7. dnia kalendarzowego po każdym kwartale z danymi narastającymi od początku roku do końca kwartału

sądy okręgowe

14

sądy okręgowe

MS-S11/12 - sprawozdanie z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

do 7. dnia kalendarzowego po każdym kwartale z danymi narastającymi od początku roku do końca kwartału

Ministerstwo

Sprawiedliwości

15

sądy okręgowe

MS-S11/12 - sprawozdanie z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych; zestawienie zbiorcze danych; w formie elektronicznej

do 11. dnia kalendarzowego po każdym kwartale z danymi narastającymi od początku roku do końca kwartału

Ministerstwo

Sprawiedliwości

16

sądy apelacyjne

MS-S11/12 - sprawozdanie z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

do 7. dnia kalendarzowego po każdym kwartale z danymi narastającymi od początku roku do końca kwartału

Ministerstwo

Sprawiedliwości

17

sądy rejonowe

MS-S16 - sprawozdanie w sprawach rodzinnych z zakresu spraw cywilnych z wyłączeniem spraw nieletnich; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

do 11. dnia kalendarzowego po każdym kwartale z danymi narastającymi od początku roku do końca kwartału

sądy okręgowe

18

sądy okręgowe

MS-S16 - sprawozdanie w sprawach rodzinnych z zakresu spraw cywilnych z wyłączeniem spraw nieletnich; zestawienie zbiorcze danych; w formie elektronicznej

do 15. dnia kalendarzowego po każdym kwartale z danymi narastającymi od początku roku do końca kwartału

Ministerstwo

Sprawiedliwości

19

sądy rejonowe

MS-S18 - sprawozdanie w sprawach rodzinnych nieletnich; (działy: 1, 3-6, 10, 11); w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

do 11. dnia kalendarzowego po każdym kwartale z danymi narastającymi od początku roku do końca kwartału

sądy okręgowe

20

sądy okręgowe

MS-S18 - sprawozdanie w sprawach rodzinnych nieletnich; zestawienie zbiorcze danych (działy 1, 3-6, 10, 11); w formie elektronicznej

do 15. dnia kalendarzowego po każdym kwartale z danymi narastającymi od początku roku do końca kwartału

Ministerstwo

Sprawiedliwości

21

sądy rejonowe

MS-S19 - sprawozdanie w sprawach gospodarczych; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

do 7. dnia kalendarzowego po każdym kwartale z danymi narastającymi od początku roku do końca kwartału

sądy okręgowe

22

sądy okręgowe

MS-S19 - sprawozdanie w sprawach gospodarczych; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

do 7. dnia kalendarzowego po każdym kwartale z danymi narastającymi od początku roku do końca kwartału

Ministerstwo

Sprawiedliwości

23

sądy okręgowe

MS-S19 - sprawozdanie w sprawach gospodarczych; zestawienie zbiorcze danych; w formie elektronicznej

do 11. dnia kalendarzowego po każdym kwartale z danymi narastającymi od początku roku do końca kwartału

Ministerstwo

Sprawiedliwości

24

Sąd Okręgowy w Warszawie - Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

MS-S19k - sprawozdanie w sprawach z zakresu ochrony konkurencji, regulacji energetyki, telekomunikacji i transportu kolejowego; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

do 7. dnia kalendarzowego po każdym kwartale z danymi narastającymi od początku roku do końca kwartału

Ministerstwo

Sprawiedliwości

25

Sąd Okręgowy w Warszawie - Sąd

Wspólnotowych Znaków Towarowych i Wzorów Przemysłowych

MS-S19z - sprawozdanie w sprawach z zakresu ochrony wspólnotowych znaków towarowych i wspólnotowych wzorów przemysłowych; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

do 7. dnia kalendarzowego po każdym kwartale z danymi narastającymi od początku roku do końca kwartału

Ministerstwo

Sprawiedliwości

26

sądy rejonowe

MS-S20KRS - sprawozdanie w sprawach rejestrowych (według właściwości rzeczowej); w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

do 7. dnia kalendarzowego po każdym kwartale z danymi narastającymi od początku roku do końca kwartału

Ministerstwo

Sprawiedliwości

27

sądy rejonowe

MS-S20z - sprawozdanie w sprawach rejestrowych w zakresie Rejestru Zastawów (według właściwości rzeczowych); w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

do 7. dnia kalendarzowego po każdym kwartale z danymi narastającymi od początku roku do końca kwartału

Ministerstwo

Sprawiedliwości

28

sądy rejonowe

MS-S20UN - sprawozdanie w sprawach upadłościowych i naprawczych (według właściwości rzeczowej); w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

do 9. dnia kalendarzowego po każdym kwartale z danymi narastającymi od początku roku do końca kwartału

sądy okręgowe

29

sądy okręgowe

MS-S20UN - sprawozdanie w sprawach upadłościowych i naprawczych (według właściwości rzeczowej); zestawienie zbiorcze danych; w formie elektronicznej

do 15. dnia kalendarzowego po każdym kwartale z danymi narastającymi od początku roku do końca kwartału

Ministerstwo

Sprawiedliwości

30

sądy rejonowe

MS-S20KW - sprawozdanie w sprawach dotyczących ksiąg wieczystych; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

do 12. dnia kalendarzowego po każdym kwartale z danymi narastającymi od początku roku do końca kwartału

sądy okręgowe

31

sądy okręgowe

MS-S20KW - sprawozdanie w sprawach dotyczących ksiąg wieczystych; zestawienie zbiorcze danych; w formie elektronicznej

do 18. dnia kalendarzowego po każdym kwartale z danymi narastającymi od początku roku do końca kwartału

Ministerstwo

Sprawiedliwości

32

sądy rejonowe (komornicy przy sądach rejonowych)

MS-Kom23 - sprawozdanie z czynności komornika; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

do 20. dnia kalendarzowego po półroczu i roku

sądy okręgowe

33

sądy okręgowe

MS-Kom23 - sprawozdanie z czynności komornika; zestawienie zbiorcze danych; w formie elektronicznej

do 25. dnia kalendarzowego po półroczu i roku

Ministerstwo

Sprawiedliwości

34

notariusze

MS-Not24 - sprawozdanie notariusza z czynności notarialnych; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

do 7. dnia kalendarzowego po półroczu i roku

sądy apelacyjne

35

sądy apelacyjne

MS-Not24 - sprawozdanie notariusza z czynności notarialnych; zestawienie zbiorcze danych; w formie elektronicznej

do 15. dnia kalendarzowego po półroczu i roku

Ministerstwo

Sprawiedliwości

36

rodzinne ośrodki

diagnostyczno-

konsultacyjne

MS-RODK-25 - sprawozdanie z działalności Rodzinnego Ośrodka Diagnostyczno-Konsultacyjnego; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

do 20. dnia kalendarzowego po półroczu i roku

Ministerstwo

Sprawiedliwości

37

prokuratury

rejonowe

PG-P1K - sprawozdanie z działalności powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury w sprawach karnych; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

dwa razy w roku: do 7 lipca 2012 r. z danymi za I półrocze i do 9 stycznia 2013 r. z danymi za rok 2012

prokuratury

okręgowe

38

prokuratury

okręgowe

PG-P1K - sprawozdanie z działalności powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury w sprawach karnych; - sprawozdanie z działalności własnej; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

dwa razy w roku: do 7 lipca 2012 r. z danymi za I półrocze i do 9 stycznia 2013 r. z danymi za rok 2012

prokuratury

apelacyjne

39

prokuratury

apelacyjne

PG-P1K - sprawozdanie z działalności powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury w sprawach karnych; - sprawozdanie z działalności własnej; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

dwa razy w roku: do 7 lipca 2012 r. z danymi za I półrocze i do 9 stycznia 2013 r. z danymi za rok 2012

Prokuratura

Generalna

40

prokuratury

okręgowe

PG-P1K - sprawozdanie z działalności powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury w sprawach karnych; zestawienie zbiorcze danych z działalności podległych prokuratur rejonowych; w formie elektronicznej

dwa razy w roku: do 15 lipca 2012 r. z danymi za I półrocze i do 16 stycznia 2013 r. z danymi za rok 2012

prokuratury

apelacyjne

41

prokuratury

okręgowe

PG-P1K - sprawozdanie z działalności powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury w sprawach karnych; zestawienie zbiorcze danych z działalności własnej i podległych prokuratur rejonowych; w formie elektronicznej

dwa razy w roku: do 15 lipca 2012 r. z danymi za I półrocze i do 16 stycznia 2013 r. z danymi za rok 2012

prokuratury

apelacyjne

42

prokuratury

apelacyjne

PG-P1K - sprawozdanie z działalności powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury w sprawach karnych; zestawienie zbiorcze danych z działalności podległych prokuratur rejonowych i okręgowych; w formie elektronicznej

dwa razy w roku: do 18 lipca 2012 r. z danymi za I półrocze i do 18 stycznia 2013 r. z danymi za rok 2012

Prokuratura

Generalna

43

prokuratury

apelacyjne

PG-P1K - sprawozdanie z działalności powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury w sprawach karnych; zestawienie zbiorcze danych z działalności własnej i podległych prokuratur rejonowych i okręgowych; w formie elektronicznej

dwa razy w roku: do 18 lipca 2012 r. z danymi za I półrocze i do 18 stycznia 2013 r. z danymi za rok 2012

Prokuratura

Generalna

44

prokuratury

rejonowe

PG-P1CA - sprawozdanie z działalności powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury w sprawach cywilnych i administracyjnych; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

dwa razy w roku: do 7 lipca 2012 r. z danymi za I półrocze i do 9 stycznia 2013 r. z danymi za rok 2012

prokuratury

okręgowe

45

prokuratury

okręgowe

PG-P1CA - sprawozdanie z działalności powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury w sprawach cywilnych i administracyjnych; sprawozdanie z działalności własnej; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

dwa razy w roku: do 7 lipca 2012 r. z danymi za I półrocze i do 9 stycznia 2013 r. z danymi za rok 2012

prokuratury

apelacyjne

46

prokuratury

apelacyjne

PG-P1CA - sprawozdanie z działalności powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury w sprawach cywilnych i administracyjnych; sprawozdanie z działalności własnej; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

dwa razy w roku: do 7 lipca 2012 r. z danymi za I półrocze i do 9 stycznia 2013 r. z danymi za rok 2012

Prokuratura

Generalna

47

prokuratury

okręgowe

PG-P1CA - sprawozdanie z działalności powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury w sprawach cywilnych i administracyjnych; zestawienie zbiorcze danych z działalności podległych prokuratur rejonowych; w formie elektronicznej

dwa razy w roku: do 15 lipca 2012 r. z danymi za I półrocze i do 16 stycznia 2013 r. z danymi za rok 2012

prokuratury

apelacyjne

48

prokuratury

okręgowe

PG-P1CA - sprawozdanie z działalności powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury w sprawach cywilnych i administracyjnych; zestawienie zbiorcze danych z działalności własnej i podległych prokuratur rejonowych; w formie elektronicznej

dwa razy w roku: do 15 lipca 2012 r. z danymi za I półrocze i do 16 stycznia 2013 r. z danymi za rok 2012

prokuratury

apelacyjne

49

prokuratury

apelacyjne

PG-P1CA - sprawozdanie z działalności powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury w sprawach cywilnych i administracyjnych; zestawienie zbiorcze danych z działalności podległych prokuratur okręgowych i rejonowych; w formie elektronicznej

dwa razy w roku: do 18 lipca 2012 r. z danymi za I półrocze i do 18 stycznia 2013 r. z danymi za rok 2012

Prokuratura

Generalna

50

prokuratury

apelacyjne

PG-P1CA - sprawozdanie z działalności powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury w sprawach cywilnych i administracyjnych; zestawienie zbiorcze danych z działalności własnej i podległych prokuratur okręgowych i rejonowych; w formie elektronicznej

dwa razy w roku: do 18 lipca 2012 r. z danymi za I półrocze i do 18 stycznia 2013 r. z danymi za rok 2012

Prokuratura

Generalna

51

prokuratury

okręgowe

PG-P1N - sprawozdanie z działalności powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury w zakresie zwierzchniego nadzoru służbowego sprawowanego przez prokuratora nadrzędnego w sprawach karnych, cywilnych i administracyjnych; sprawozdanie z działalności własnej; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

dwa razy w roku: do 7 lipca 2012 r. z danymi za I półrocze i do 9 stycznia 2013 r. z danymi za rok 2012

prokuratury

apelacyjne

52

prokuratury

apelacyjne

PG-P1N - sprawozdanie z działalności powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury w zakresie zwierzchniego nadzoru służbowego sprawowanego przez prokuratora nadrzędnego w sprawach karnych, cywilnych i administracyjnych; sprawozdanie z działalności własnej; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

dwa razy w roku: do 7 lipca 2012 r. z danymi za I półrocze i do 9 stycznia 2013 r. z danymi za rok 2012

Prokuratura

Generalna

53

prokuratury

apelacyjne

PG-P1N - sprawozdanie z działalności powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury w zakresie zwierzchniego nadzoru służbowego sprawowanego przez prokuratora nadrzędnego w sprawach karnych, cywilnych i administracyjnych; zestawienie zbiorcze danych - sprawozdanie z działalności podległych prokuratur okręgowych; w formie elektronicznej

dwa razy w roku: do 15 lipca 2012 r. z danymi za I półrocze i do 16 stycznia 2013 r. z danymi za rok 2012

Prokuratura

Generalna

54

prokuratury

apelacyjne

PG-P1N - sprawozdanie z działalności powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury w zakresie zwierzchniego nadzoru służbowego sprawowanego przez prokuratora nadrzędnego w sprawach karnych, cywilnych i administracyjnych; zestawienie zbiorcze danych z działalności własnej i podległych prokuratur okręgowych; w formie elektronicznej

dwa razy w roku: do 15 lipca 2012 r. z danymi za I półrocze i do 16 stycznia 2013 r. z danymi za rok 2012

Prokuratura

Generalna

55

wojskowe

prokuratury

garnizonowe,

okręgowe

PG-P1K wojsk. - sprawozdanie z działalności wojskowych jednostek organizacyjnych prokuratury w sprawach karnych; w formie elektronicznej; metoda pełna; obowiązkowe

dwa razy w roku: do 7 lipca 2012 r. z danymi za I półrocze i do 9 stycznia 2013 r. z danymi za rok 2012

Naczelna

Prokuratura

Wojskowa

56

Naczelna

Prokuratura

Wojskowa

PG-P1K wojsk. - sprawozdanie z działalności wojskowych jednostek organizacyjnych prokuratury w sprawach karnych; zestawienie zbiorcze danych; w formie elektronicznej

dwa razy w roku: do 15 lipca 2012 r. z danymi za I półrocze i do 16 stycznia 2013 r. z danymi za rok 2012

Prokuratura

Generalna

4) w badaniu o symbolu 1.04.06(026) Partie polityczne w pkt 8 Źródła danych w tabeli w lp. 1 rubryka 8.3 otrzymuje brzmienie:

„raz w roku do 30 kwietnia 2013 r. z danymi za rok 2012”;

5) w badaniu o symbolu 1.21.09(034) Zgony. Umieralność. Trwanie życia pkt 5 otrzymuje brzmienie:

5. Cel badania

Zgony są jednym z podstawowych elementów ruchu naturalnego ludności, powodujących zmiany w liczbie i strukturze ludności według płci, wieku oraz stanu cywilnego. Statystyka zgonów stanowi główny element bilansów ludności w okresach międzyspisowych. Umożliwia prowadzenie pogłębionych badań dotyczących uwarunkowań rozwoju ludności. Pozwala również na obserwację podstawowych procesów demograficznych w zakresie umieralności i trwania życia. Wyniki badania zgonów są wykorzystywane do corocznego opracowywania tablic trwania życia, głównie prawdopodobieństw zgonów i dożycia oraz dalszego trwania życia w zależności od wieku i płci w przekroju regionów, województw i podregionów.

Poziom, struktura i natężenie zgonów (w tym zgonów niemowląt) są odzwierciedleniem (w dłuższych okresach) rozwoju społecznego kraju będącego bezpośrednio lub pośrednio wynikiem: postępu w rozwoju medycyny, funkcjonowania systemu ochrony zdrowia, stanu sanitarno-epidemiologicznego oraz ekologicznego kraju, bezpieczeństwa i higieny życia oraz warunków pracy, a także stanu świadomości społeczeństwa na temat profilaktyki zdrowotnej.

Realizacja badania jest konieczna w związku z obowiązującym rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1338/2008 z dnia 16 grudnia 2008 r. w sprawie statystyk Wspólnoty w zakresie zdrowia publicznego oraz zdrowia i bezpieczeństwa w pracy (Dz. Urz. UE L 354 z 31.12.2008, str. 70) oraz rozporządzeniem Komisji (UE) nr 328/2011 z dnia 5 kwietnia 2011 r. w sprawie wykonania, w odniesieniu do statystyk dotyczących przyczyn zgonu, rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1338/2008 w sprawie statystyk Wspólnoty w zakresie zdrowia publicznego oraz zdrowia i bezpieczeństwa w pracy (Dz. Urz. UE L 90 z 06.04.2011, str. 22).”;

6) badanie o symbolu 1.25.07(064) Pomoc społeczna otrzymuje brzmienie:

„1. Symbol badania:    1.25.07(064)

2.    Temat badania:    Pomoc społeczna

3.    Rodzaj badania:    Badanie stałe

4.    Prowadzący badanie: Minister właściwy do spraw zabezpieczenia społecznego

Prezes Głównego Urzędu Statystycznego

5.    Cel badania

Uzyskanie danych w zakresie realizacji zadań określonych w ustawie z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2009 r. Nr 175, poz. 1362, z późn. zm.), ustawie z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. Nr 149, poz. 887, z późn. zm.) oraz ustawie z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym. Zebranie informacji o pomocy udzielanej przez jednostki organizacyjne pomocy społecznej w celu przygotowania planu budżetu na kolejny rok. Obserwacja stanu zatrudnienia w jednostkach organizacyjnych pomocy i integracji społecznej.

Zaspokojenie potrzeb informacyjnych w zakresie infrastruktury i działalności placówek całodobowej opieki i wsparcia.

Zaspokojenie potrzeb informacyjnych w zakresie infrastruktury i działalności stacjonarnych zakładów pomocy społecznej, instytucjonalnej pieczy zastępczej i placówek wsparcia dziennego oraz rodzinnej pieczy zastępczej.

6.    Zakres podmiotowy

W badaniach realizowanych przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej:

-    powiatowe centra pomocy rodzinie w zakresie integracji cudzoziemców, którzy uzyskali status uchodźcy lub ochronę uzupełniającą jednostek organizacyjnych pomocy społecznej zapewniających opiekę i wsparcie,

-    ośrodki pomocy społecznej w zakresie pomocy dla osób korzystających z pomocy społecznej i ubiegających się o pomoc społeczną, jednostek organizacyjnych pomocy społecznej zapewniających opiekę i wsparcie,

-    domy pomocy społecznej,

-    urzędy wojewódzkie.

W badaniach realizowanych przez Główny Urząd Statystyczny:

-    instytucjonalna piecza zastępcza (placówki opiekuńczo-wychowawcze, regionalne placówki opiekuńczo-terapeutyczne, interwencyjne ośrodki preadopcyjne) oraz placówki wsparcia dziennego,

-    rodzinna piecza zastępcza (rodziny zastępcze, rodzinne domy dziecka),

-    zakłady stacjonarne pomocy społecznej.

7.    Zakres przedmiotowy

W badaniach realizowanych przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej:

-    osoby, rodziny korzystające z pomocy społecznej; cudzoziemcy, którzy uzyskali status uchodźcy lub ochronę uzupełniającą według typów świadczeń, liczby świadczeń; kwoty wydatkowane na świadczenia; powody przyznania pomocy społecznej; typy rodzin otrzymujących świadczenia z pomocy społecznej; zatrudnieni w jednostkach pomocy społecznej,

-    osoby opuszczające domy pomocy społecznej dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnej intelektualnie, zakłady poprawcze, schroniska dla nieletnich, specjalne ośrodki szkolno-wychowawcze, specjalne ośrodki wychowawcze, młodzieżowe ośrodki wychowawcze, młodzieżowe ośrodki socjoterapii zapewniające całodobową opiekę i domy dla matek z małymi dziećmi i kobiet w ciąży,

-    jednostki organizacyjne pomocy społecznej o zasięgu lokalnym i ponadgminnym,

-    domy pomocy społecznej, środowiskowe domy samopomocy, mieszkania chronione, placówki całodobowej opieki prowadzone w ramach działalności gospodarczej i statutowej w zakresie typu placówki, bilansu liczby miejsc i osób oczekujących, liczby mieszkańców według wieku, zasad i źródeł opłacania za pobyt, zatrudnienia według liczby etatów i wybranych grup zawodów.

W badaniach realizowanych przez Główny Urząd Statystyczny:

-    instytucjonalna piecza zastępcza oraz placówki wsparcia dziennego w zakresie: typu placówki, liczby miejsc, liczby dzieci korzystających z opieki według wybranych cech demograficznych i społecznych, liczby wolontariuszy, powodów opuszczenia placówki,

-    rodzinna piecza zastępcza według: typu i podstawowych cech osoby będącej rodziną zastępczą lub prowadzącej rodzinny dom dziecka, liczby dzieci, wybranych cech demograficznych i społecznych dzieci, powodów opuszczenia rodzinnej pieczy zastępczej,

-    zakłady stacjonarne pomocy społecznej w zakresie: rodzaju zakładu, rodzaju udogodnień dla osób niepełnosprawnych, liczby mieszkańców według płci i wieku, źródła opłacania pobytu mieszkańców, osób pracujących w zakładach według wybranych grup zawodów.

8. Źródła danych

Sprawozdania GUS: PS-01, PS-02, PS-03; sprawozdania MPiPS: MPiPS-03 i MPiPS-05; dane jednostkowe z administracyjnego systemu informacyjnego pomocy społecznej - Krajowego Systemu Monitoringu Pomocy Społecznej; kwestionariusz wywiadu środowiskowego (rodzinnego) przeprowadzonego przez pracownika socjalnego w miejscu zamieszkania osoby lub rodziny albo w miejscu ich pobytu.

Lp.

Podmioty przekazujące dane statystyczne

Forma przekazania danych

Częstotliwość i termin

Miejsce

przekazania danych

8.0

8.1

8.2

8.3

8.4

1

powiatowe centra pomocy rodzinie, ośrodki pomocy społecznej

MPiPS-03 - sprawozdanie półroczne i roczne z udzielonych świadczeń pomocy społecznej - pieniężnych, w naturze i usługach; w formie elektronicznej i papierowej; metoda pełna; obowiązkowe

dwa razy w roku: do 20 lipca 2012 r. z danymi za I półrocze

2012    r.; do 20 stycznia

2013    r. z danymi za rok 2012

urząd wojewódzki

2

wojewodowie

MPiPS-03 - sprawozdanie półroczne i roczne z udzielonych świadczeń pomocy społecznej - pieniężnych, w naturze i usługach; dane zagregowane; w formie elektronicznej i papierowej

dwa razy w roku: do 10 sierpnia 2012 r. z danymi za I półrocze

2012    r.; do 10 lutego

2013    r. z danymi za rok 2012

Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej

3

Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej

MPiPS-03 - sprawozdanie półroczne i roczne z udzielonych świadczeń pomocy społecznej - pieniężnych, w naturze i usługach; zbiorcze zestawienie tabelaryczne ze sprawozdania - liczba osób korzystających ze świadczeń pomocy społecznej według typu świadczenia, kwoty świadczeń, powody udzielania pomocy, dla kraju ogółem oraz województw, gmin; w formie elektronicznej

dwa razy w roku: do 30 września 2012 r. za I półrocze 2012 r.; do 30 czerwca 2013 r. za rok 2012

GUS

4

domy pomocy społecznej

MPiPS-05 - sprawozdanie o placówkach zapewniających całodobową opiekę i wsparcie; w formie elektronicznej i papierowej; metoda pełna; obowiązkowe

raz w roku do 30 stycznia 2013 r. z danymi za rok 2012

ośrodek pomocy społecznej, powiatowe centrum pomocy rodzinie, urząd wojewódzki

5

powiatowe centra pomocy rodzinie, ośrodki pomocy społecznej

MPiPS-05 - sprawozdanie o placówkach zapewniających całodobową opiekę i wsparcie; w formie elektronicznej i papierowej; metoda pełna; obowiązkowe

raz w roku do 15 lutego 2013 r. z danymi za rok 2012

urząd wojewódzki

6

wojewodowie

MPiPS-05 - sprawozdanie o placówkach zapewniających całodobową opiekę i wsparcie; w formie elektronicznej i papierowej; metoda pełna; obowiązkowe

raz w roku do 28 lutego 2013 r. z danymi za rok 2012

Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej

7

Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej

MPiPS-05 - sprawozdanie o placówkach zapewniających całodobową opiekę i wsparcie; zbiorcze zestawienie tabelaryczne ze sprawozdania - liczba placówek w podziale na typ, bilans liczby miejsc i osób oczekujących, liczba mieszkańców według wieku, źródeł opłacania pobytu, zatrudnienie według liczby etatów i wybranych grup zawodów; dla kraju ogółem oraz województw; w formie elektronicznej

raz w roku do 30 września 2013 r. z danymi za rok 2012

GUS

8

powiatowe centra pomocy rodzinie

Krajowy System Monitoringu Pomocy Społecznej; dane jednostkowe; w formie elektronicznej

cztery razy w roku, co kwartał: 30 dni po: I, II, III kwartale oraz 60 dni po IV kwartale

urząd wojewódzki

9

ośrodki pomocy społecznej

Krajowy System Monitoringu Pomocy Społecznej; dane jednostkowe; w formie elektronicznej

cztery razy w roku, co kwartał: 30 dni po: I, II, III kwartale oraz 60 dni po IV kwartale

urząd wojewódzki

10

wojewodowie

Krajowy System Monitoringu Pomocy Społecznej; dane jednostkowe; w formie elektronicznej

cztery razy w roku, co kwartał: 40 dni po: I, II, III kwartale oraz 70 dni po IV kwartale

Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej

11

placówki wsparcia dziennego, placówki opiekuńczo-wychowawcze, regionalne placówki opiekuńczo-terapeutyczne, interwencyjne ośrodki preadopcyjne

PS-01 - sprawozdanie instytucjonalnej pieczy zastępczej oraz placówek wsparcia dziennego; w formie elektronicznej;

dla podmiotów o liczbie pracujących nie większej niż 5 osób dopuszczalne jest przekazywanie danych w formie papierowej;

metoda pełna; obowiązkowe

raz w roku do 4 lutego 2013 r. z danymi za rok 2012

portal

sprawozdawczy GUS www.stat.gov.pl;

Urząd Statystyczny w Krakowie

12

organizatorzy rodzinnej pieczy zastępczej

PS-02 - sprawozdanie rodzinnej pieczy zastępczej; dane zagregowane; w formie elektronicznej

raz w roku do 4 lutego 2013 r. z danymi za rok 2012

portal

sprawozdawczy GUS www.stat.gov.pl

13

domy pomocy społecznej, rodzinne domy pomocy, placówki zapewniające całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku w ramach działalności gospodarczej lub statutowej, wybrane środowiskowe domy samopomocy, domy dla matek i kobiet w ciąży, noclegownie, domy lub schroniska dla bezdomnych, pozostałe

PS-03 - sprawozdanie zakładu stacjonarnego pomocy społecznej; w formie elektronicznej;

dla podmiotów o liczbie pracujących nie większej niż 5 osób dopuszczalne jest przekazywanie danych w formie papierowej;

metoda pełna; obowiązkowe

raz w roku do 28 stycznia 2013 r. z danymi za rok 2012

portal

sprawozdawczy GUS www.stat.gov.pl;

Urząd Statystyczny w Krakowie

9. Rodzaje wynikowych informacji statystycznych

Informacje o pomocy społecznej środowiskowej w gminach i powiatach według województw, gmin.

Informacje o domach pomocy społecznej, środowiskowych domach samopomocy, mieszkaniach chronionych i placówkach całodobowej opieki prowadzonych w ramach działalności gospodarczej i statutowej według województw.

Dane o publicznych i niepublicznych placówkach instytucjonalnej pieczy zastępczej oraz placówkach wsparcia dziennego - tablice wynikowe dla Polski ogółem w podziale na miasto i wieś, płeć, grupy wiekowe, województwa, podregiony, powiaty i gminy.

Dane o rodzinnej pieczy zastępczej - tablice wynikowe dla Polski ogółem w podziale na płeć, grupy wiekowe, województwa, podregiony i powiaty.

Dane o publicznych i niepublicznych zakładach stacjonarnych pomocy społecznej - tablice wynikowe dla Polski ogółem w podziale na miasto i wieś, płeć, grupy wiekowe, województwa, podregiony, powiaty i gminy.

Dane o świadczeniach z pomocy społecznej - opracowanie według województw.

10.    Terminy i formy udostępniania

-    dane o pomocy i integracji społecznej w formie biuletynu Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej - wrzesień 2012 r. (dane za pół roku), kwiecień 2013 r. (dane za 2012 r.),

-    dane o placówkach całodobowej opieki i wsparcia w formie biuletynu Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej - wrzesień 2013 r.,

-    dane o publicznych i niepublicznych placówkach instytucjonalnej pieczy zastępczej oraz placówkach wsparcia dziennego - tablice wynikowe według województw, podregionów i powiatów (wydruk, forma elektroniczna) - czerwiec 2013 r.,

-    dane o rodzinnej pieczy zastępczej - tablice wynikowe według województw, podregionów i powiatów (wydruk, forma elektroniczna) - czerwiec 2013 r.,

-    dane o publicznych i niepublicznych zakładach stacjonarnych pomocy społecznej - tablice wynikowe według województw, podregionów, powiatów i gmin (wydruk, forma elektroniczna) - czerwiec 2013 r.,

-    osoby korzystające z pomocy społecznej oraz wartość świadczeń pieniężnych i niepieniężnych - wrzesień 2013 r.,

-    „Pomoc społeczna i opieka nad dzieckiem i rodziną w 2012 r.” - wrzesień 2013 r.

11.    Koszty i sposób finansowania

10 000 zł - budżet MPiPS 912 500 zł - budżet GUS”;

7)    w badaniu o symbolu 1.25.08(065) Europejskie badanie warunków życia ludności (EU-SILC) w pkt 8 Źródła danych w tabeli w lp. 1 i 2 rubryka 8.3 otrzymuje brzmienie:

„raz w roku - maj/czerwiec/lipiec”;

8)    w badaniu o symbolu 1.25.11(067) Beneficjenci środowiskowej pomocy społecznej i świadczeń rodzinnych: a) pkt 6 otrzymuje brzmienie:

6. Zakres podmiotowy

Osoby, ich gospodarstwa domowe i rodziny, które otrzymywały z ośrodków pomocy społecznej świadczenia wymienione w ustawie z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej i w ustawie z dnia 29 grudnia 2005 r. o ustanowieniu programu wieloletniego „Pomoc państwa w zakresie dożywiania” (Dz. U. Nr 267, poz. 2259, z późn. zm.) oraz osoby, które pobierały świadczenia rodzinne na podstawie ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 992, z późn. zm.).”,

b) w pkt 8 tabela otrzymuje brzmienie:

Lp.

Podmioty przekazujące dane statystyczne

Forma przekazania danych

Częstotliwość i termin

Miejsce

przekazania

danych

8.0

8.1

8.2

8.3

8.4

1

Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej

Krajowy System Monitoringu Pomocy Społecznej; dane

jednostkowe:

-    o osobach w zakresie: data urodzenia, płeć, stan cywilny, stopień pokrewieństwa, rola w rodzinie, rodzaj wykształcenia, pozycja na rynku pracy, źródła dochodu, wysokość dochodu,

-    o rodzinie w zakresie: liczba osób w rodzinie, skład rodziny (rodzaj zależności między członkami rodziny), średni miesięczny dochód na osobę w rodzinie, klasa miejscowości, powierzchnia gospodarstwa rolnego w hektarach przeliczeniowych, rodzaj i data opisu sytuacji,

-    o świadczeniach w zakresie: rodzaj świadczenia, wartość świadczeń, liczba świadczeń, stopa odpłatności, okres, na jaki przyznano świadczenie, przyczyny zaprzestania udzielania pomocy, rodzaje problemów występujących w rodzinie,

-    decyzje odmowne: powód wydania decyzji, rodzaj świadczenia wnioskowanego,

-    o jednostce organizacyjnej pomocy społecznej w zakresie: identyfikator jednostki, liczba rodzin w bazie, liczba wywiadów środowiskowych, wartość świadczeń zrealizowanych w kwartale, wartość świadczeń według sprawozdania RB-28S, procent zgodności, liczba pracowników socjalnych według wykształcenia;

bezpośredni dostęp GUS do danych z systemu

pobieranie danych cztery razy w roku, 60 dni po: I, II, III kwartale oraz 90 dni po IV kwartale

GUS

2

Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej

Krajowy System Monitoringu Świadczeń Rodzinnych;

dane jednostkowe o beneficjentach i członkach ich rodzin:

-    o osobach w zakresie: stopień pokrewieństwa członka rodziny z osobą ubiegającą się o świadczenie, data urodzenia, stan cywilny, obywatelstwo, adres zamieszkania, rodzaj niepełnosprawności, rodzaj szkoły, do której uczęszcza dziecko,

-    o dochodach osób w zakresie: typ dochodu, rodzaj dochodu, rodzaj ryczałtu podatkowego, rodzaj dochodu bez podatku, kwota dochodu,

-    o dochodach rodzin w zakresie: kwota dochodu rocznego brutto, kwota alimentów świadczonych, kwota opłat za placówki, kwota dochodu utraconego, kwota dochodu uzyskanego, kwota dochodu miesięcznego,

-    o rodzajach i kwotach świadczeń w zakresie: wartość świadczenia z budżetu, wartość świadczenia ze środków gminy;

bezpośredni dostęp GUS do danych z systemu

pobieranie danych raz w kwartale - 75 dni po kwartale

GUS

c) pkt 9 otrzymuje brzmienie:

„9. Rodzaje wynikowych informacji statystycznych

Zestaw danych:

-    o gospodarstwach domowych beneficjentów środowiskowej pomocy społecznej według: wielkości, typów, grup pokoleniowych, podstawowych grup społeczno-ekonomicznych, wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu na osobę, powierzchni gospodarstwa rolnego, rodzaju problemów występujących w rodzinie, rodzaju udzielonej pomocy,

-    o osobach w gospodarstwach domowych beneficjentów środowiskowej pomocy społecznej według: wieku, płci, stanu cywilnego, poziomu wykształcenia, aktywności ekonomicznej, głównego źródła utrzymania, miejsca zamieszkania (miasto, wieś), stanu zdrowia,

-    o osobach korzystających ze świadczeń rodzinnych według wieku, płci, stanu zdrowia i rodzajów świadczeń,

-    o rodzinach korzystających z zasiłków rodzinnych według liczby osób w rodzinie, liczby dzieci, przeciętnego dochodu na osobę w rodzinie,

w układzie regionów, województw, podregionów, powiatów, gmin, filii ośrodków pomocy społecznej w dużych miastach.”;

9) uchyla się badanie o symbolu 1.29.20(098) Europejskie Badanie Zdrowia i Integracji Społecznej;

10)    w badaniu o symbolu 1.43.14(116) Wskaźniki społeczeństwa informacyjnego w pkt 8 Źródła danych w tabeli w lp. 3 i 4 rubryka 8.3 otrzymuje brzmienie:

„raz w roku, kwiecień/maj 2012 r.”;

11)    w badaniu o symbolu 1.45.03(128) Użytkowanie gruntów w pkt 8 Źródła danych w tabeli w lp. 3 rubryka 8.3 otrzymuje brzmienie:

„raz w roku do 4 lipca 2012 r. według stanu w dniu 10 czerwca 2012 r.”;

12)    w badaniu o symbolu 1.45.07(131) Produkcja ważniejszych upraw rolnych w pkt 8 Źródła danych w tabeli w lp. 4 rubryka 8.3 otrzymuje brzmienie:

„raz w roku do 9 listopada 2012 r. z danymi za rok 2012”;

13)    badanie o symbolu 1.45.38(152) Koniunktura w rolnictwie otrzymuje brzmienie:

„1. Symbol badania:    1.45.38(152)

2.    Temat badania:    Koniunktura w    rolnictwie

3.    Rodzaj badania:    Badanie nowe

4.    Prowadzący badanie: Prezes Głównego    Urzędu    Statystycznego

5.    Cel badania

Pozyskiwanie informacji o ocenach aktualnej i przewidywanej sytuacji gospodarstw rolnych, zbieranie informacji o zamierzeniach użytkowników gospodarstw rolnych dotyczących prowadzonej przez nich działalności rolniczej. Pozyskane informacje zostaną wykorzystane do opracowania bieżących informacji o sytuacji społeczno-gospodarczej kraju, oceny warunków produkcyjno-ekonomicznych w rolnictwie.

6.    Zakres podmiotowy

Gospodarstwa rolne osób prawnych, jednostek organizacyjnych niemających osobowości prawnej oraz osób fizycznych.

7.    Zakres przedmiotowy

Opinie użytkowników gospodarstw rolnych o bieżącym i przyszłym kształtowaniu się m.in. produkcji roślinnej i zwierzęcej, popytu na produkty rolne, sytuacji ogólnej gospodarstw rolnych, czynnikach sprzyjających i ograniczających prowadzenie działalności rolniczej. Ponadto informacje o źródłach finansowania gospodarstw rolnych i dokonanych inwestycjach.

8.    Źródła danych

Ankieta GUS: AK-R

Lp.

Podmioty przekazujące dane statystyczne

Forma przekazania danych

Częstotliwość i termin

Miejsce przekazania danych

8.0

8.1

8.2

8.3

8.4

1

osoby prawne i jednostki organizacyjne nie-mające osobowości prawnej za swoje jednostki lokalne prowadzące działalność zaklasyfikowaną według PKD do działalności w zakresie sekcji A, dział 01, grupy: 01.1 -uprawy rolne inne niż wieloletnie, 01.2 - uprawa roślin wieloletnich, 01.3 - rozmnażanie roślin, 01.4 - chów i hodowla zwierząt, 01.5 - uprawy rolne połączone z chowem i hodowlą zwierząt, a także niezależnie od zakwalifikowania działalności, gdy w gruntach użytkowanych przez jednostkę powierzchnia użytków rolnych przekracza 1 ha

AK-R - ankieta koniunktury w gospodarstwie rolnym; w formie elektronicznej;

dla podmiotów o liczbie pracujących nie większej niż 5 osób dopuszczalne jest przekazywanie danych w formie papierowej;

metoda pełna; obowiązkowe

dwa razy w roku: do 4 lipca 2012 r. z danymi według stanu w dniu 10 czerwca 2012 r.; do 14 grudnia 2012 r. z danymi według stanu w dniu 1 grudnia 2012 r.

portal

sprawozdawczy GUS www.stat.gov.pl;

Urząd Statystyczny w Zielonej Górze

2

wylosowane gospodarstwa indywidualne

AK-R - ankieta koniunk-

dwa razy w roku:

ankieter statystyczny

o powierzchni użytków rolnych powyżej

tury w gospodarstwie

do 4 lipca 2012 r.

w miejscu zamieszka-

1 ha

rolnym; w formie papierowej; metoda reprezentacyjna (1,5%); obowiązkowe

z danymi według stanu w dniu 10 czerwca 2012 r., do 14 grudnia 2012 r. z danymi według stanu w dniu 1 grudnia 2012 r.

nia użytkownika gospodarstwa wylosowanego do badania

9. Rodzaje wynikowych informacji statystycznych

Informacje wyszczególnione w zakresie przedmiotowym badania prezentowane jako struktury, salda odpowiedzi oraz wskaźniki - według typów gospodarstw rolnych, grup obszarowych użytków rolnych, form własności - kraj, regiony (NTS 1), województwa (NTS 2).

10.    Terminy i formy udostępniania

Raport „Koniunktura w rolnictwie” - sierpień 2012 r.; styczeń 2013 r.

11.    Koszty i sposób finansowania

2 993 500 zł - budżet GUS”;

14)    w badaniu o symbolu 1.61.05(189) Roczne badanie działalności gospodarczej przedsiębiorstw:

a)    w pkt 8 Źródła danych w tabeli w lp. 2 rubryka 8.3 otrzymuje brzmienie:

„raz w roku do 30 kwietnia 2013 r. z danymi za rok 2012”,

b)    w pkt 10 Terminy i formy udostępniania uchyla się tiret pierwsze;

15)    w badaniu o symbolu 1.66.01(230) Środki trwałe w gospodarce narodowej w pkt 8 Źródła danych w tabeli w lp. 3 rubryka 8.3 otrzymuje brzmienie:

„raz w roku do 5 września 2013 r. z danymi za rok 2012”;

16)    w badaniu o symbolu 1.67.08(238) Badanie rozmiarów szarej gospodarki według regionów, województw i podregionów:

a)    w pkt 8 Źródła danych w tabeli rubryka 8.3 otrzymuje brzmienie:

„raz w roku do 19 września 2013 r. z danymi za rok 2012”,

b)    w pkt 10 Terminy i formy udostępniania zdanie drugie otrzymuje brzmienie:

„Opracowanie w formie papierowej dla GUS - Badanie podmiotów małych i średnich za 2012 rok - grudzień 2013 r.”.

§ 2. Rozporządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.

Prezes Rady Ministrów: D. Tusk

Pozycje

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531, 532, 533, 534, 535, 536, 537, 538, 539, 540, 541, 542, 543, 544, 545, 546, 547, 548, 549, 550, 551, 552, 553, 554, 555, 556, 557, 558, 559, 560, 561, 562, 563, 564, 565, 566, 567, 568, 569, 570, 571, 572, 573, 574, 575, 576, 577, 578, 579, 580, 581, 582, 583, 584, 585, 586, 587, 588, 589, 590, 591, 592, 593, 594, 595, 596, 597, 598, 599, 600, 601, 602, 603, 604, 605, 607, 608, 609, 610, 611, 612, 613, 614, 615, 616, 617, 618, 619, 620, 621, 622, 623, 624, 625, 626, 627, 629, 630, 631, 632, 633, 634, 635, 636, 637, 638, 639, 640, 641, 642, 643, 644, 645, 646, 647, 648, 649, 650, 651, 652, 653, 654, 655, 656, 657, 658, 659, 660, 661, 662, 663, 664, 665, 666, 667, 668, 669, 670, 671, 672, 673, 674, 675, 676, 677, 678, 679, 680, 681, 682, 683, 684, 685, 686, 687, 688, 689, 690, 691, 692, 693, 694, 695, 696, 697, 698, 699, 700, 701, 702, 703, 704, 705, 706, 707, 708, 709, 710, 711, 712, 713, 714, 715, 716, 717, 718, 719, 720, 721, 722, 723, 724, 725, 726, 727, 728, 729, 730, 731, 732, 733, 734, 735, 736, 737, 738, 739, 740, 741, 742, 743, 744, 745, 746, 747, 748, 749, 750, 751, 752, 753, 754, 755, 756, 757, 758, 759, 760, 761, 762, 763, 764, 765, 766, 767, 768, 769, 770, 771, 772, 773, 774, 775, 776, 777, 778, 779, 780, 781, 782, 783, 784, 785, 786, 787, 788, 789, 790, 791, 792, 793, 794, 795, 796, 797, 798, 799, 800, 801, 802, 803, 804, 805, 806, 807, 808, 809, 810, 811, 812, 813, 814, 815, 816, 817, 818, 819, 820, 821, 822, 823, 824, 825, 826, 827, 828, 829, 830, 831, 832, 833, 834, 835, 836, 837, 838, 839, 840, 841, 842, 843, 844, 845, 846, 847, 848, 849, 850, 851, 852, 853, 854, 855, 856, 857, 858, 859, 860, 861, 862, 863, 864, 865, 866, 867, 868, 869, 870, 871, 872, 873, 874, 875, 876, 877, 878, 879, 880, 881, 882, 883, 884, 885, 886, 887, 888, 889, 890, 891, 892, 893, 894, 895, 896, 897, 898, 899, 900, 901, 902, 903, 904, 905, 906, 907, 908, 909, 910, 911, 912, 913, 914, 915, 916, 917, 918, 919, 920, 921, 922, 923, 924, 925, 926, 927, 928, 929, 930, 931, 932, 934, 935, 936, 937, 938, 939, 940, 941, 942, 943, 944, 945, 946, 947, 948, 949, 950, 951, 952, 953, 954, 955, 956, 957, 958, 959, 960, 961, 962, 963, 964, 965, 966, 967, 968, 969, 970, 971, 972, 973, 974, 975, 976, 978, 979, 980, 981, 982, 983, 984, 985, 986, 987, 988, 989, 990, 991, 992, 993, 994, 995, 996, 997, 998, 999, 1000, 1001, 1002, 1003, 1004, 1005, 1006, 1007, 1008, 1009, 1010, 1011, 1012, 1013, 1014, 1015, 1016, 1017, 1018, 1020, 1021, 1022, 1023, 1024, 1025, 1026, 1027, 1028, 1029, 1030, 1031, 1032, 1033, 1034, 1035, 1036, 1037, 1038, 1039, 1040, 1041, 1042, 1043, 1044, 1045, 1046, 1047, 1048, 1049, 1050, 1051, 1052, 1053, 1054, 1055, 1056, 1057, 1058, 1059, 1060, 1061, 1062, 1063, 1064, 1065, 1066, 1067, 1068, 1069, 1070, 1071, 1072, 1073, 1074, 1075, 1076, 1077, 1078, 1079, 1080, 1081, 1082, 1083, 1084, 1085, 1086, 1087, 1088, 1089, 1090, 1091, 1092, 1093, 1094, 1095, 1096, 1097, 1098, 1099, 1100, 1101, 1102, 1103, 1104, 1105, 1106, 1107, 1108, 1109, 1110, 1111, 1112, 1113, 1114, 1115, 1116, 1117, 1118, 1119, 1120, 1121, 1122, 1123, 1124, 1125, 1126, 1127, 1128, 1129, 1130, 1131, 1132, 1133, 1134, 1135, 1136, 1137, 1138, 1139, 1140, 1141, 1142, 1143, 1144, 1145, 1146, 1147, 1148, 1149, 1150, 1151, 1152, 1153, 1154, 1155, 1156, 1157, 1158, 1159, 1160, 1161, 1162, 1163, 1164, 1165, 1166, 1167, 1168, 1169, 1170, 1171, 1172, 1173, 1174, 1175, 1176, 1177, 1178, 1179, 1180, 1181, 1182, 1183, 1184, 1185, 1186, 1187, 1188, 1189, 1190, 1191, 1192, 1193, 1194, 1195, 1196, 1197, 1198, 1199, 1200, 1201, 1202, 1203, 1204, 1205, 1206, 1207, 1208, 1209, 1210, 1211, 1212, 1213, 1214, 1215, 1216, 1217, 1218, 1219, 1220, 1221, 1222, 1223, 1224, 1225, 1226, 1227, 1228, 1229, 1230, 1231, 1232, 1233, 1234, 1235, 1236, 1237, 1238, 1239, 1240, 1241, 1242, 1243, 1244, 1245, 1246, 1247, 1248, 1249, 1250, 1251, 1252, 1254, 1255, 1256, 1257, 1258, 1259, 1260, 1261, 1262, 1263, 1264, 1265, 1266, 1267, 1268, 1269, 1270, 1271, 1272, 1273, 1274, 1275, 1276, 1277, 1278, 1279, 1280, 1281, 1282, 1283, 1284, 1285, 1286, 1287, 1288, 1289, 1290, 1291, 1292, 1293, 1294, 1295, 1296, 1297, 1298, 1299, 1300, 1301, 1302, 1303, 1304, 1305, 1306, 1307, 1308, 1309, 1310, 1311, 1312, 1313, 1314, 1315, 1316, 1317, 1318, 1319, 1320, 1321, 1322, 1323, 1324, 1325, 1326, 1327, 1328, 1329, 1330, 1331, 1332, 1333, 1334, 1335, 1336, 1337, 1338, 1339, 1340, 1341, 1342, 1343, 1344, 1345, 1346, 1347, 1348, 1349, 1350, 1351, 1352, 1353, 1354, 1355, 1356, 1357, 1358, 1359, 1360, 1361, 1362, 1363, 1364, 1365, 1366, 1367, 1368, 1369, 1370, 1371, 1372, 1373, 1374, 1375, 1376, 1377, 1378, 1379, 1380, 1381, 1382, 1383, 1384, 1385, 1386, 1387, 1388, 1389, 1390, 1392, 1393, 1394, 1395, 1396, 1397, 1398, 1399, 1400, 1401, 1402, 1403, 1404, 1406, 1407, 1408, 1409, 1410, 1411, 1412, 1413, 1414, 1415, 1416, 1417, 1418, 1419, 1420, 1421, 1422, 1423, 1424, 1425, 1426, 1427, 1428, 1429, 1430, 1431, 1432, 1433, 1434, 1435, 1436, 1437, 1438, 1439, 1440, 1441, 1442, 1443, 1444, 1445, 1446, 1447, 1448, 1449, 1450, 1451, 1452, 1453, 1454, 1455, 1456, 1457, 1458, 1459, 1460, 1461, 1462, 1463, 1464, 1465, 1466, 1467, 1468, 1469, 1470, 1471, 1472, 1473, 1474, 1475, 1476, 1477, 1478, 1479, 1480, 1481, 1482, 1483, 1484, 1485, 1486, 1487, 1488, 1489, 1490, 1491, 1492, 1493, 1494, 1495, 1496, 1497, 1498, 1499, 1500, 1501, 1503, 1504, 1505, 1506, 1507, 1508, 1509, 1510, 1511, 1512, 1513, 1514, 1516, 1517, 1518, 1519, 1520, 1521, 1522, 1523, 1524, 1525, 1526, 1527, 1528, 1529, 1530, 1531, 1532, 1533, 1534, 1535, 1536, 1537, 1538, 1539, 1540, 1541, 1542, 1543, 1544, 1545, 1546, 1547, 1548, 1549, 1550, 1551, 1552, 1553, 1554, 1555

Polecamy

Poszukując najlepszego prawnika na dolnym śląsku pamiętajmy że tylko prawnik Wrocław oferuje najtańsze usługi prawnicze w tej części kraju. Planujesz remont? Poszukujesz projektanta domu? Najlepsi fachowcy pomogą Ci w każdej pracy budowlanej – kwiaty na telefon Wrocław – najtaniej zakupisz w kwiaciarni Margarita we Wrocławiu przy ul. Orląt Lwowskich. Kiedy zdaży Ci się stłuczka lub kiedy Twój samochód odmówi Ci posłuszeństwa - znajdź najlepszą firmę holowniczą dzięki serwisowi o tematyce "pomoc drogowa". Polecamy równierz.
Wszelkie prawa zastrzeżone, © ZnanyPrawnik 2024
Dodaj do ulubionych Mapa strony Polityka prywatności Regulamin Reklama Współpraca Kontakt