|
|
Dziennik Ustaw 2006 Nr 251 poz. 1849 - Dotacja celowa udzielana w celu zapewnienia bezpieczeństwa jądrowego i ochrony radiologicznej kraju przy stosowaniu promieniowania jonizującego
ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW
z dnia 28 grudnia 2006 r.
w sprawie dotacji celowej udzielanej w celu zapewnienia bezpieczeństwa jądrowego i ochrony radiologicznej kraju przy stosowaniu promieniowania jonizującego
(Dz. U. z dnia 29 grudnia 2006 r.)
Na podstawie art. 33 ust. 21 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. - Prawo atomowe (Dz. U. z 2004 r. Nr 161, poz. 1689, z późn. zm.1)) zarządza się, co następuje:
§ 1. Rozporządzenie określa: 1) wzór wniosku o udzielenie dotacji i termin jego składania oraz dokumenty, jakie należy dołączyć do wniosku; 2) termin zawiadomienia przez Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki podmiotu, który złożył wniosek o udzielenie dotacji, o udzieleniu dotacji i jej wysokości albo o odmowie udzielenia dotacji; 3) sposób dokumentowania wykorzystania dotacji; 4) wzory raportów kwartalnych i końcowych z wykonywania działalności, na którą została udzielona dotacja, oraz terminy ich składania Prezesowi Agencji.
§ 2. Ilekroć w rozporządzeniu jest mowa o: 1) Prezesie Agencji - rozumie się przez to Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki; 2) ustawie - rozumie się przez to ustawę z dnia 29 listopada 2000 r. - Prawo atomowe; 3) wnioskodawcy - rozumie się przez to ubiegającego się o udzielenie dotacji; 4) wykonawcy - rozumie się przez to wnioskodawcę, któremu Prezes Agencji udzielił dotacji na wykonywanie działalności będącej przedmiotem wniosku.
§ 3. 1. Wnioskodawca składa wniosek o udzielenie dotacji do Prezesa Agencji w terminie od dnia 1 marca do dnia 31 marca roku poprzedzającego rok kalendarzowy, którego wniosek dotyczy. 2. Wzór wniosku o udzielenie dotacji określa załącznik nr 1 do rozporządzenia. 3. Do wniosku o udzielenie dotacji na dofinansowanie inwestycji budowlanej wnioskodawca dołącza dodatkowo: 1) dokument stwierdzający prawo do dysponowania nieruchomością na cel budowlany; 2) kopię decyzji o pozwoleniu na budowę, o ile jest ona wymagana zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 i Nr 170, poz. 1217).
§ 4. 1. O udzieleniu dotacji i jej wysokości albo o odmowie jej udzielenia Prezes Agencji zawiadamia wnioskodawcę na piśmie w terminie do dnia 15 listopada roku, w którym wniosek został złożony. 2. Odmowa udzielenia dotacji wymaga uzasadnienia.
§ 5. W celu dokumentowania wykorzystania dotacji wykonawca prowadzi: 1) ewidencję księgową w sposób umożliwiający rozliczenie kosztów i ustalenie dochodów związanych z działalnością, na wykonywanie której została udzielona dotacja; 2) wyodrębnioną ewidencję księgową środków otrzymanych z dotacji oraz wydatków dokonywanych z tych środków.
§ 6. 1. Wykonawca dokumentuje wykorzystanie dotacji, składając Prezesowi Agencji raporty kwartalne i końcowe z wykonywania działalności, których wzory określają załączniki nr 2 i 3 do rozporządzenia. 2. Raporty kwartalne wykonawca składa Prezesowi Agencji w terminie jednego miesiąca od zakończenia każdego kwartału. 3. Raport końcowy wykonawca składa Prezesowi Agencji w terminie jednego miesiąca od zakończenia umowy. 4. Jeżeli termin złożenia raportu końcowego pokrywa się z terminem złożenia raportu kwartalnego, wykonawca składa raport końcowy.
§ 7. Traci moc rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 28 września 2004 r. w sprawie dotacji celowej udzielanej w celu zapewnienia bezpieczeństwa jądrowego i ochrony radiologicznej kraju przy stosowaniu promieniowania jonizującego (Dz. U. Nr 224, poz. 2272).
§ 8. Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2007 r.
______ 1) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2004 r. Nr 173, poz. 1808, z 2005 r. Nr 163, poz. 1362 oraz z 2006 r. Nr 52, poz. 378, Nr 104, poz. 708, Nr 133, poz. 935 i Nr 170, poz. 1217.
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK Nr 1
WZÓRCzęść A: dotyczy dotacji udzielanej na wykonywanie działalności, o której mowa w art. 33
ust. 2 pkt 1-10 ustawy ............................................... ............................... (nazwa i adres wnioskodawcy) (miejscowość, data)
Prezes Państwowej Agencji Atomistyki
WNIOSEK o udzielenie dotacji celowej w roku .....
Zgodnie z art. 33 ust. 5 pkt 1 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. - Pra-
wo atomowe (Dz. U. z 2004 r. Nr 161, poz. 1689, z późn. zm.) wnoszę o udzielenie
dotacji na wykonywanie działalności pn. ...................................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................,
o której mowa w art. 33 ust. 2 pkt .......... ustawy w kwocie ............... tys. zł (słownie
złotych ........................................................).
....................................................... (podpis i pieczęć wnioskodawcy)
Wniosek zawiera:
I. Część opisową; II. Plan zadaniowo-finansowy wykonywania działalności w roku ......; III. Plan dochodów uzyskanych w wyniku wykonywania działalności w roku .......... oraz środki pochodzące z innych źródeł; IV. Harmonogram wydatków na wykonywanie działalności w roku ...... .
I. Część opisowa:
1. Informacje o wnioskodawcy: 1) potencjał techniczny, a w szczególności sprzęt, aparatura oraz infrastruktura techniczna umożliwiające prawidłowe wykonywanie działalności będącej przed- miotem wniosku, 2) źródła przychodu umożliwiające współfinansowanie działalności będącej przedmiotem wniosku, 3) kwalifikacje i doświadczenie pracowników niezbędnych do wykonywania dzia- łalności będącej przedmiotem wniosku, a także ich uprawnienia, o ile są one wy- magane. 2. Opis i terminy realizacji poszczególnych zadań wchodzących w zakres działalności będącej przedmiotem wniosku. 3. Opis prac planowanych do wykonania w ramach usług obcych, wraz z uzasadnieniem. 4. Wpływ działalności na bezpieczeństwo jądrowe i ochronę radiologiczną kraju.
......................................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................... .........................................................................................................................................................
............................................ (podpis i pieczęć wnioskodawcy)
II. Plan zadaniowo-finansowy wykonywania w roku .... działalności pn.: ........................................................................................
II.1. Dane dotyczące kosztów realizacji zadań wchodzących w zakres działalności
| w tys. zł |
Wyszczególnienie | Liczba osób realizują-cych zadanie w przeli-czeniu na pełny wymiar czasu pracy | Koszty realizacji zadań: | w tym: |
koszty bezpośrednie | koszty pośrednie |
ogółem | z tego finansowane: | w tym: | | w tym: |
z dotacji | z docho-dów i środków pocho-dzących z innych źródeł | ogółem: | wynagro-dzenia i składki naliczane od wyna-grodzeń | materiały | energia | usługi obce | inne koszty bezpo-średnie | ogółem: | amorty-zacja*) |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
Zadanie nr 1: | ................................. | | | | | | | | | | | | |
(tytuł zadania) |
Zadanie nr 2: | ................................. | | | | | | | | | | | | |
(tytuł zadania) |
itd. | | | | | | | | | | | | |
RAZEM | | | | | | | | | | | | |
*) O ile amortyzacja rozliczana jest w kosztach pośrednich (jeżeli nie, to powinna być wyszczególniona jako składnik kosztów bezpośrednich).
...................................................... (podpis i pieczęć wnioskodawcy)
II.2. Materiały przewidziane do zakupu na potrzeby realizacji w roku ...... zadań
wchodzących w zakres działalności pn.: ...............
Wyszczególnienie | Koszty w tys. zł |
1 | 2 |
Zadanie 1. | 1. ................................ | |
2. ............................... | |
| |
Razem | |
1. ................................ | |
2. ............................... | |
| |
Razem | |
itd. | 1. ................................ | |
2. ............................... | |
| |
Razem | |
OGÓŁEM | |
.................................................... (podpis i pieczęć wnioskodawcy)
II.3. Prace planowane do wykonania w ramach usług obcych na potrzeby reali-
zacji w roku ..... zadań wchodzących w zakres działalności pn.: ..............
Wyszczególnienie | Koszty w tys. zł |
1 | 2 |
Zadanie 1. | 1. ................................ | |
2. ............................... | |
| |
Razem | |
Zadanie 2. | 1. ................................ | |
2. ............................... | |
| |
Razem | |
itd. | 1. ................................ | |
2. ............................... | |
| |
Razem | |
OGÓŁEM | |
..................................................... (podpis i pieczęć wnioskodawcy)
II.4. Inne koszty bezpośrednie przewidziane na potrzeby reali-
zacji w roku ..... zadań wchodzących w zakres działalności pn.: ..................
Wyszczególnienie | Koszty w tys. zł |
1 | 2 |
Zadanie 1. | 1. ................................. | |
2. ................................ | |
| |
Razem | |
Zadanie 2. | 1. ................................. | |
2. ................................ | |
| |
Razem | |
itd. | 1. ................................. | |
2. ................................ | |
| |
Razem | |
OGÓŁEM | |
.................................................. (podpis i pieczęć wnioskodawcy)
III. Plan dochodów uzyskanych w wyniku wykonywania w roku ... działalności
pn.: ............. oraz środki pochodzące z innych źródeł
Lp. | Wyszczególnienie tytułów dochodów oraz tytułów innych źródeł pochodzenia środków | Kwota w tys. zł |
1 | 2 | 3 |
1. | | |
2. | | |
itd. | | |
Razem | |
...................................................... (podpis i pieczęć wnioskodawcy)
IV. Harmonogram wydatków na wykonywanie w roku ...... działalności pn.: .............
Miesiąc: | Finansowanie w tys. zł: |
ogółem | dotacja | dochody i środki pochodzące z innych źródeł |
1 | 2 | 3 | 4 |
styczeń | | | |
luty | | | |
marzec | | | |
kwiecień | | | |
maj | | | |
czerwiec | | | |
lipiec | | | |
sierpień | | | |
wrzesień | | | |
październik | | | |
listopad | | | |
grudzień | | | |
RAZEM | | | |
................................................... (podpis i pieczęć wnioskodawcy)
Część B: dotyczy dotacji udzielanej na realizację inwestycji, o której mowa
w art. 33 ust. 2 pkt 11 ustawy .......................................... ............................ (nazwa i adres wnioskodawcy) (miejscowość, data) Prezes Państwowej Agencji Atomistyki
WNIOSEK o udzielenie dotacji celowej w roku ........
Zgodnie z art. 33 ust. 5 pkt 1 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. - Prawo
atomowe (Dz. U. z 2004 r. Nr 161, poz. 1689, z późn. zm.) wnoszę o udzielenie do-
tacji na realizację inwestycji pn. ............................................................................................................................................................................. .............................................................................................................................................................................
o której mowa w art. 33 ust. 2 pkt 11, wchodzącej w zakres działalności, o której mo-
wa w art. 33 ust. 2 pkt ...... ustawy w kwocie ................ tys. zł (słownie złotych
.............................................................).
......................................... (podpis i pieczęć wnioskodawcy)
Wniosek zawiera:
I. Część opisową; II. Harmonogram realizacji inwestycji w roku ..... ; III. Harmonogram finansowania inwestycji w roku .... .
I. Część opisowa:
1. Informacje o wnioskodawcy: 1) potencjał techniczny, a w szczególności sprzęt, aparatura oraz infrastruktura techniczna umożliwiające realizację inwestycji będącej przedmiotem wniosku, 2) źródła przychodu umożliwiające współfinansowanie inwestycji będącej przedmiotem wniosku, 3) kwalifikacje i doświadczenie pracowników niezbędne do realizacji inwestycji będącej przedmiotem wniosku, a także ich uprawnienia, o ile są one wymagane. 2. Uzasadnienie. 3. Zakres rzeczowy inwestycji. 4. Wartość kosztorysowa inwestycji (w tys. zł). 5. Data rozpoczęcia inwestycji. 6. Data zakończenia inwestycji. 7.*) Zakładany wstępnie**) lub uaktualniony***) harmonogram wydatków na realizację inwestycji wposzczególnych latach (w tys. zł). 8. Data osiągnięcia zdolności projektowych. 9. Planowane efekty rzeczowe realizacji inwestycji.
................................................................................................................................................ ................................................................................................................................................ ................................................................................................................................................ ................................................................................................................................................ ................................................................................................................................................ ................................................................................................................................................ ................................................................................................................................................ ................................................................................................................................................ ................................................................................................................................................ ................................................................................................................................................ ................................................................................................................................................ ................................................................................................................................................ ................................................................................................................................................ ................................................................................................................................................ ................................................................................................................................................ ................................................................................................................................................
............................................ (podpis i pieczęć wnioskodawcy) ______________________________________________________________________________________ *) Dotyczy inwestycji realizowanych w okresie dłuższym niż 1 rok. **) Dotyczy inwestycji rozpoczynanych. ***) Dotyczy inwestycji kontynuowanych.
II. Harmonogram realizacji w roku ....... inwestycji pn.: ....
Lp. | Wyszczególnienie*) | Termin | Koszty w tys. zł: |
ogółem | źródła finansowania |
rozpo- częcia | zakoń- czenia | dotacja | dochody i środki pocho- dzące z innych źródeł |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
1 | | | | | | |
2 | | | | | | |
... | | | | | | |
itd. | | | | | | |
Razem | | | |
*) Obejmuje zadania składające się na inwestycję budowlaną (zgodnie z dokumentacją inwestycji) lub specyfika-
cję zakupów. .......................................... (podpis i pieczęć wnioskodawcy)
III. Harmonogram finansowania w roku ... inwestycji pn.:......
Miesiąc: | Finansowanie w tys. zł: |
ogółem | dotacja | dochody i środki pochodzące z innych źródeł |
1 | 2 | 3 | 4 |
styczeń | | | |
luty | | | |
marzec | | | |
kwiecień | | | |
maj | | | |
czerwiec | | | |
lipiec | | | |
sierpień | | | |
wrzesień | | | |
październik | | | |
listopad | | | |
grudzień | | | |
RAZEM | | | |
.........................................
(podpis i pieczęć wnioskodawcy)
ZAŁĄCZNIK Nr 2 WZÓRCzęść A: dotyczy raportu kwartalnego z wykonywania działalności, o której mowa w art. 33 ust. 2 pkt 1-10 ustawy
........................................ (miejscowość, data)
......................................................... (nazwa i adres Wykonawcy) RAPORT KWARTALNY
z wykonywania w okresie ..... - ..... kw. roku ...... działalności mającej na celu
zapewnienie bezpieczeństwa jądrowego i ochrony radiologicznej kraju przy
stosowaniu promieniowania jonizującego w ramach umowy nr .../SP/.....
pn.: .................
................................ autor (autorzy) raportu:
I. Część opisowa
1. Opis realizacji poszczególnych zadań wchodzących w zakres działalno- ści w okresie sprawozdawczym wraz z określeniem stanu ich zaawanso- wania. 2. Opis ewentualnych zdarzeń mogących być przyczyną zmian terminów lub zakresów realizacji poszczególnych zadań lub działalności jako ca- łości oraz działań podjętych celem likwidacji ich skutków. ..................................................................................................................................... ..................................................................................................................................... ..................................................................................................................................... ..................................................................................................................................... ..................................................................................................................................... ..................................................................................................................................... ..................................................................................................................................... ..................................................................................................................................... ..................................................................................................................................... ..................................................................................................................................... ..................................................................................................................................... ..................................................................................................................................... ..................................................................................................................................... ..................................................................................................................................... ..................................................................................................................................... .....................................................................................................................................
....................................................... (podpis i pieczęć Wykonawcy)
II. Część finansowa
II.1. Rozliczenie wydatków poniesionych na wykonywanie w okresie ... - ... kw.
roku ..... działalności pn.: ....... w ramach umowy nr .../SP/....
Lp. | Wyszczególnienie | Wydatki w tys. zł: |
ogółem | dotacja | dochody i środki pochodzące z innych źró- deł |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1. | Kwoty ujęte w harmonogramie w okresie sprawozdawczym | | | |
2. | Dotacja otrzymana oraz środki pochodzące z dochodów i innych źródeł uzyskane w okresie sprawozdawczym | | | |
3. | Dotacja oraz środki pochodzące z dochodów i innych źródeł wydatkowane w okresie sprawozdawczym | | | |
4. | Różnice pomiędzy kwotami ujętymi w harmonogramie a dotacją otrzymaną i środkami pochodzącymi z dochodów oraz innych źródeł uzyskanymi w okresie sprawozdawczym (1 - 2)* | | | |
5. | Różnice pomiędzy dotacją otrzymaną i środkami pochodzącymi z dochodów oraz innych źródeł uzyskanymi a wydatkowanymi w okresie sprawozdawczym (2 - 3) * | | | |
* Podać przyczyny powstania ew. powstałych różnic.
........................................................... (podpis i pieczęć Wykonawcy)
II.2. Rozliczenie kosztów realizacji w okresie ... - .... kw. roku ...... zadań w ramach działalności pn.: ....... wykonywanej w ramach umowy ..../SP/....
Wyszczególnienie | Koszty w tys. zł: |
plan: | wykonanie: |
ogółem | dotacja | docho- dy i środki pocho- dzące z in- nych źródeł | ogółem | dotacja | docho- dy i środki pocho- dzące z in- nych źróde |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Zadanie 1. | ................................ | | | | | | |
(tytuł zadania) |
Zadanie 2. | ................................ | | | | | | |
(tytuł zadania) |
itd. | | | | | | | |
Razem | | | | | | |
Wyjaśnienia dotyczące ew. różnic między planowanymi a rzeczywiście poniesionymi kosztami realizacji poszczególnych zadań oraz ich wpływ na wy- konywanie działalności.
........................................................................................................................................ ........................................................................................................................................ ........................................................................................................................................ ........................................................................................................................................ ........................................................................................................................................ ........................................................................................................................................ ........................................................................................................................................ ........................................................................................................................................ ................................................ (podpis i pieczęć Wykonawcy)
III. Rozliczenie dochodów uzyskanych w wyniku wykonywania w okresie ... - ... kw. roku .... działalności pn.: ........ w ramach umowy .../SP/... oraz
środków pochodzących z innych źródeł
Lp. | Wyszczególnienie tytułów dochodów oraz tytułów in- nych źródeł pochodzenia środków | Kwota w tys. zł |
plan | wykonanie |
1 | 2 | 3 | 4 |
1. | | | |
2. | | | |
itd. | | | |
| Ogółem | | |
Wyjaśnienia dotyczące ew. różnic między dochodami oraz środkami pochodzącymi
z innych źródeł: planowanymi i rzeczywiście wydatkowanymi na wykonywanie działal-
ności w okresie sprawozdawczym.
.................................................................................................................................. .................................................................................................................................. .................................................................................................................................. .................................................................................................................................. .................................................................................................................................. .................................................................................................................................. .................................................................................................................................. ..................................................................................................................................
................................................ (podpis i pieczęć Wykonawcy)
Część B: dotyczy raportu końcowego z wykonywania działalności, o której mowa
w art. 33 ust. 2 pkt 1-10 ustawy
...................................... (miejscowość, data)
................................................... (nazwa i adres Wykonawcy)
RAPORT KOŃCOWY
z wykonywania w roku ........ działalności mającej na celu zapewnienie bezpie- czeństwa jądrowego i ochrony radiologicznej kraju przy stosowaniu promie- niowania jonizującego w ramach umowy nr .../SP/..... pn.: .................
............................................... (Autor/Autorzy raportu)
I. Część opisowa
Opis realizacji poszczególnych zadań, wchodzących w zakres działalności, w okresie realizacji umowy wraz z określeniem stopnia ich wykonania.
..................................................................................................................................... ..................................................................................................................................... ..................................................................................................................................... ..................................................................................................................................... ..................................................................................................................................... ..................................................................................................................................... ..................................................................................................................................... ..................................................................................................................................... ............................................... (podpis i pieczęć Wykonawcy)
II. Część finansowa II.1. Rozliczenie wydatków realizacji w roku ....... umowy nr ..../SP/.... pn.: ........
Lp. | Wyszczególnienie | Wydatki wynikające z harmonogra- mu w tys. zł |
ogółem | dotacja | dochody i środki po- chodzące z innych źródeł |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1. | Kwoty ujęte w harmonogramie w okresie sprawozdawczym | | | |
2. | Dotacja otrzymana i dochody oraz środki pochodzące z innych źródeł uzyskane w okresie sprawozdawczym | | | |
3. | Dotacja i dochody oraz środki pochodzące z innych źródeł wydatkowane w okresie sprawozdawczym | | | |
4. | Różnice pomiędzy kwotami ujętymi w harmonogramie w okresie sprawozdaw-czym a dotacją otrzymaną i uzyskanymi dochodami oraz środkami pochodzącymi z innych źródeł (1 - 2)* | | | |
5. | Różnice pomiędzy dotacją otrzymaną i uzyskanymi dochodami oraz środkami pochodzącymi z innych źródeł a dotacją i dochodami oraz środkami pochodzącymi z innych źródeł wydatkowanymi w okresie sprawozdawczym (2 - 3)* | | | |
* Podać przyczyny powstania ew. powstałych różnic.
............................................. (podpis i pieczęć Wykonawcy)
II.2. Rozliczenie kosztów realizacji w roku ... zadań w ramach działalności
pn.: ........ wykonywanej w ramach umowy ..../SP/....
Wyszczególnienie | Koszty w tys. zł: |
plan: | wykonanie: |
ogółem | dotacja | docho- dy i środki pocho- dzące z in- nych źródeł | ogółem | dotacja | docho- dy i środki pocho- dzące z in- nych źródeł |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Zadanie 1. | ................................. | | | | | | |
(tytuł zadania) |
Zadanie 2. | ................................. | | | | | | |
(tytuł zadania) |
itd. | | | | | | |
Razem | | | | | | |
Wyjaśnienia dotyczące ew. różnic między planowanymi a rzeczywiście poniesionymi kosztami realizacji poszczególnych zadań oraz ich wpływ na wy- konanie działalności. ........................................................................................................................................ ........................................................................................................................................ ........................................................................................................................................ ........................................................................................................................................ ........................................................................................................................................ ........................................................................................................................................ ........................................................................................................................................ ........................................................................................................................................
................................................ (podpis i pieczęć Wykonawcy)
II.3. Rozliczenie kosztów realizacji w roku ... zadań w ramach działalności pn.:.... wykonywanej w ramach umowy ..../SP/....
Lp. | Liczba osób realizujących zadanie w prze- liczeniu na pełny wymiar czasu pracy | Razem | Koszty bezpośrednie | Koszty pośrednie |
ogółem | w tym: | ogółem | w tym: |
wynagrodzenia i składki nali- czane od wyna- grodzeń1) | materiały | energia | usługi obce | inne koszty bezpośrednie | Amortyzacja1)2) |
plan | wyko-nanie | plan | wyko- nanie | plan | wyko- nanie | plan | wyko- nanie | plan | wyko- nanie | plan | wyko- nanie | plan | wyko- nanie | plan | wyko- nanie | plan | wyko- nanie | plan | wyko- nanie |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
1. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
2. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
itd. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
RA-ZEM | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
1) Podać przyczyny powstania ewentualnych różnic.
2) W przypadku, gdy amortyzacja rozliczana jest w kosztach pośrednich (jeżeli nie, to powinna być wyszczególniona jako składnik kosztów bezpośrednich).
.............................................. (podpis i pieczęć Wykonawcy)
II.4. Rozliczenie kosztów materiałów zakupionych na potrzeby realizacji w roku ...... zadań w ramach umowy ..../SP/.... pn.: ...............................
Wyszczególnienie | Koszty w tys. zł:* |
plan | wykonanie |
1 | 2 | 3 | 4 |
Zadanie 1. | 1. .............................. | | |
2. .............................. | | |
itd. | | |
Razem | | |
1. .............................. | | |
2. .............................. | | |
itd. | | |
Razem | | |
itd. | 1. .............................. | | |
2. .............................. | | |
itd. | | |
Razem | | |
OGÓŁEM | | |
* Podać przyczyny powstania ewentualnych różnic.
................................................ (podpis i pieczęć Wykonawcy)
II.5. Rozliczenie kosztów prac wykonanych w ramach usług obcych na potrzeby realizacji w roku ....... zadań w ramach umowy ..../SP/.... pn.: ..................
Koszty w tys. zł:* |
plan | wykonanie |
1 | 2 | 3 | 4 |
Zadanie 1. | 1. .............................. | | |
2. .............................. | | |
itd. | | |
Razem | | |
Zadanie 2. | 1. .............................. | | |
2. .............................. | | |
itd. | | |
Razem | | |
itd. | 1. .............................. | | |
2. .............................. | | |
itd. | | |
Razem | | |
OGÓŁEM | | |
* Podać przyczyny powstania ewentualnych różnic. ............................................... (podpis i pieczęć Wykonawcy)
II.6. Rozliczenie innych kosztów bezpośrednich poniesionych na potrzeby
realizacji w roku ...... zadań w ramach umowy ..../SP/.... pn.: ................
Wyszczególnienie | Koszty w tys. zł:* |
plan | wykonanie |
1 | 2 | 3 | 4 |
Zadanie 1. | 1. .............................. | | |
2. .............................. | | |
itd. | | |
Razem | | |
Zadanie 2. | 1. .............................. | | |
2. .............................. | | |
itd. | | |
Razem | | |
itd. | 1. .............................. | | |
2. .............................. | | |
itd. | | |
Razem | | |
OGÓŁEM | | |
* Podać przyczyny powstania ewentualnych różnic. .............................................. (podpis i pieczęć Wykonawcy)
II.7. Rozliczenie dochodów uzyskanych w wyniku wykonywania w roku ...... dzia-łalności pn.: ............ w ramach umowy ..../SP/.... oraz środków pochodzących z innych źródeł
Lp. | Wyszczególnienie tytułów dochodów oraz tytułów in- nych źródeł pochodzenia środków | Kwota w tys. zł |
plan | wykonanie |
1 | 2 | 3 | 4 |
1. | | | |
2. | | | |
itd. | | | |
| Ogółem | | |
Wyjaśnienia dotyczące ew. różnic między dochodami oraz środkami pochodzącymi
z innych źródeł: planowanymi i rzeczywiście wydatkowanymi oraz ich wpływ na wykonanie działalności w okresie sprawozdawczym. ........................................................................................................................................ ........................................................................................................................................ ........................................................................................................................................ ........................................................................................................................................ ........................................................................................................................................ ........................................................................................................................................ ........................................................................................................................................ ........................................................................................................................................
..................................................................
(podpis i pieczęć Wykonawcy)
ZAŁĄCZNIK Nr 3
WZÓR.................................................................... (miejscowość, data) ............................................................. (nazwa i adres Inwestora) RAPORT KWARTALNY/KOŃCOWY1)
z realizacji w okresie .... - .... kw. roku ..... / w roku .....1) inwestycji służącej
działalności mającej na celu zapewnienie bezpieczeństwa jądrowego i ochrony
radiologicznej kraju przy stosowaniu promieniowania jonizującego w ramach
umowy nr ..../IN/.... pn.: .....
.............................................................. Autor (Autorzy) raportu:
_______________________ 1) Niepotrzebne pominąć.
I. Część opisowa
1. Opis realizacji poszczególnych zadań/zakupów1) w okresie sprawoz-
dawczym wraz z określeniem stanu zaawansowania. 2. Opis2) ew. zdarzeń mogących być przyczyną zmian terminów lub za- kresów realizacji poszczególnych zadań/zakupów1) lub inwestycji jako całości oraz działań podjętych celem likwidacji ich skutków. ............................................................................................................................................... ............................................................................................................................................... ............................................................................................................................................... ............................................................................................................................................... ............................................................................................................................................... ............................................................................................................................................... ............................................................................................................................................... ............................................................................................................................................... ............................................................................................................................................... ............................................................................................................................................... ............................................................................................................................................... ............................................................................................................................................... ............................................................................................................................................... ............................................................................................................................................... ............................................................................................................................................... ............................................................................................................................................... ............................................................... (podpis i pieczęć Wykonawcy)
___________________________ 1) Niepotrzebne pominąć. 2) Dotyczy raportu kwartalnego.
II. Część finansowa
II.1. Rozliczenie wydatków poniesionych na realizację w okresie .... - .... kw.
roku .... /roku ....1) inwestycji pn.: .......... w ramach umowy ..../IN/....
Lp. | Wyszczególnienie | Kwoty wynikające z harmonogramu w tys. zł |
ogółem | dotacja | dochody i środki po- chodzące z innych źródeł |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1. | Kwoty ujęte w harmonogramie w okresie sprawozdawczym | | | |
2. | Dotacja otrzymana i dochody oraz środki pochodzące z innych źródeł uzyskane w okresie sprawozdawczym | | | |
3. | Dotacja i dochody oraz środki pochodzące z innych źródeł wydatkowane w okresie sprawozdawczym | | | |
4. | Różnice pomiędzy kwotami ujętymi w harmonogramie w okresie sprawozdawczym a dotacją otrzymaną i uzyskanymi dochodami oraz środkami pochodzącymi z innych źródeł (1 - 2)2) | | | |
5. | Różnice pomiędzy dotacją otrzymaną i uzyskanymi dochodami oraz środkami pochodzącymi z innych źródeł a dotacją i dochodami oraz środkami pochodzącymi z innych źródeł wydatkowanymi w okresie sprawozdawczym (2 - 3)2) | | | |
................................................................................................................................................. ................................................................................................................................................. .................................................................................................................................................
......................................................... (podpis i pieczęć inwestora)
_____________________________ 1) Niepotrzebne pominąć. 2) Podać przyczynę powstania ew. różnic.
II.2. Rozliczenie kosztów realizacji w okresie .... - .... kw. roku ..../roku ....1)
zadań/zakupów1) w ramach inwestycji pn.: .......... objętej umową
..../IN/....
Lp. | Wyszczególnienie | Koszty w tys. zł: |
plan: | wykonanie: |
ogółem | źródła finansowa- nia | ogółem | źródła finansowa- nia |
dotacja | dochody lub inne źródła finanso- wania | dotacja | dochody i inne źródła finanso- wania |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
1. | | | | | | | |
2. | | | | | | | |
itd. | | | | | | | |
RAZEM | | | | | | |
Wyjaśnienia dotyczące ew. różnic między planowanymi i rzeczywiście ponie-
sionymi kosztami realizacji poszczególnych zadań/zakupów1) oraz inwestycji jako
całości. ....................................................................................................................................... ....................................................................................................................................... ....................................................................................................................................... ....................................................................................................................................... ....................................................................................................................................... ....................................................................................................................................... ....................................................................................................................................... ....................................................................................................................................... .................................................................. (podpis i pieczęć Wykonawcy)
___________________________ 1) Niepotrzebne pominąć.
Pozycje
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531, 532, 533, 534, 535, 536, 537, 538, 539, 540, 541, 542, 543, 544, 545, 546, 547, 548, 549, 550, 551, 552, 553, 554, 555, 556, 557, 558, 559, 560, 561, 562, 563, 564, 565, 566, 567, 568, 569, 570, 571, 572, 573, 574, 575, 576, 577, 578, 579, 580, 581, 582, 583, 584, 585, 586, 587, 588, 589, 590, 591, 592, 593, 594, 595, 596, 597, 598, 599, 600, 601, 602, 603, 604, 605, 606, 607, 608, 609, 610, 611, 612, 613, 614, 615, 616, 617, 618, 619, 620, 621, 622, 623, 624, 625, 626, 627, 628, 629, 630, 631, 632, 633, 634, 635, 636, 637, 638, 639, 640, 641, 642, 643, 644, 645, 646, 647, 648, 649, 650, 651, 652, 653, 654, 655, 656, 657, 658, 659, 660, 661, 662, 663, 664, 665, 666, 667, 668, 669, 670, 671, 672, 673, 674, 675, 676, 677, 678, 679, 680, 681, 682, 683, 684, 685, 686, 687, 688, 689, 690, 691, 692, 693, 694, 695, 696, 697, 698, 699, 700, 701, 702, 703, 704, 705, 706, 707, 708, 709, 710, 711, 712, 713, 714, 715, 716, 717, 718, 719, 720, 721, 722, 723, 724, 725, 726, 727, 728, 729, 730, 731, 732, 733, 734, 735, 736, 737, 738, 739, 740, 741, 742, 743, 744, 745, 746, 747, 748, 749, 750, 751, 752, 753, 754, 755, 756, 757, 758, 759, 760, 761, 762, 763, 764, 765, 766, 767, 768, 769, 770, 771, 772, 773, 774, 775, 776, 777, 778, 779, 780, 781, 782, 783, 784, 785, 786, 787, 788, 789, 790, 791, 792, 793, 794, 795, 796, 797, 798, 799, 800, 801, 802, 803, 804, 805, 806, 807, 808, 809, 810, 811, 812, 813, 814, 815, 816, 817, 818, 819, 820, 821, 822, 823, 824, 825, 826, 827, 828, 829, 830, 831, 832, 833, 834, 835, 836, 837, 838, 839, 840, 841, 842, 843, 844, 845, 846, 847, 848, 849, 850, 851, 852, 853, 854, 855, 856, 857, 858, 859, 860, 861, 862, 863, 864, 865, 866, 867, 868, 869, 870, 871, 872, 873, 874, 875, 876, 877, 878, 879, 880, 881, 882, 883, 884, 885, 886, 887, 888, 889, 890, 891, 892, 893, 894, 895, 896, 897, 898, 899, 900, 901, 902, 903, 904, 905, 906, 907, 908, 909, 910, 911, 912, 913, 914, 915, 916, 917, 918, 919, 920, 921, 922, 923, 924, 925, 926, 927, 928, 929, 930, 931, 932, 933, 934, 935, 936, 937, 938, 939, 940, 941, 942, 943, 944, 945, 946, 947, 948, 949, 950, 951, 952, 953, 954, 955, 956, 957, 958, 959, 960, 961, 962, 963, 964, 965, 966, 967, 968, 969, 970, 971, 972, 973, 974, 975, 976, 977, 978, 979, 980, 981, 982, 983, 984, 985, 986, 987, 988, 989, 990, 991, 992, 993, 994, 995, 996, 997, 998, 999, 1000, 1001, 1002, 1003, 1004, 1005, 1006, 1007, 1008, 1009, 1010, 1011, 1012, 1013, 1014, 1015, 1016, 1017, 1018, 1019, 1020, 1021, 1022, 1023, 1024, 1025, 1026, 1027, 1028, 1029, 1030, 1031, 1032, 1033, 1034, 1035, 1036, 1037, 1038, 1039, 1040, 1041, 1042, 1043, 1044, 1045, 1046, 1047, 1048, 1049, 1050, 1051, 1052, 1053, 1054, 1055, 1056, 1057, 1058, 1059, 1060, 1061, 1062, 1063, 1064, 1065, 1066, 1067, 1068, 1069, 1070, 1071, 1072, 1073, 1074, 1075, 1076, 1077, 1078, 1079, 1080, 1081, 1082, 1083, 1084, 1085, 1086, 1087, 1088, 1089, 1090, 1091, 1092, 1093, 1094, 1095, 1096, 1097, 1098, 1099, 1100, 1101, 1102, 1103, 1104, 1105, 1106, 1107, 1108, 1109, 1110, 1111, 1112, 1113, 1114, 1115, 1116, 1117, 1118, 1119, 1120, 1121, 1122, 1123, 1124, 1125, 1126, 1127, 1128, 1129, 1130, 1131, 1132, 1133, 1134, 1135, 1136, 1137, 1138, 1139, 1140, 1141, 1142, 1143, 1144, 1145, 1146, 1147, 1148, 1149, 1150, 1151, 1152, 1153, 1154, 1155, 1156, 1157, 1158, 1159, 1160, 1161, 1162, 1163, 1164, 1165, 1166, 1167, 1168, 1169, 1170, 1171, 1172, 1173, 1174, 1175, 1176, 1177, 1178, 1179, 1180, 1181, 1182, 1183, 1184, 1185, 1186, 1187, 1188, 1189, 1190, 1191, 1192, 1193, 1194, 1195, 1196, 1197, 1198, 1199, 1200, 1201, 1202, 1203, 1204, 1205, 1206, 1207, 1208, 1209, 1210, 1211, 1212, 1213, 1214, 1215, 1216, 1217, 1218, 1219, 1220, 1221, 1222, 1223, 1224, 1225, 1226, 1227, 1228, 1229, 1230, 1231, 1232, 1233, 1234, 1235, 1236, 1237, 1238, 1239, 1240, 1241, 1242, 1243, 1244, 1245, 1246, 1247, 1248, 1249, 1250, 1251, 1252, 1253, 1254, 1255, 1256, 1257, 1258, 1259, 1260, 1261, 1262, 1263, 1264, 1265, 1266, 1267, 1268, 1269, 1270, 1271, 1272, 1273, 1274, 1275, 1276, 1277, 1278, 1279, 1280, 1281, 1282, 1283, 1284, 1285, 1286, 1287, 1288, 1289, 1290, 1291, 1292, 1293, 1294, 1295, 1296, 1297, 1298, 1299, 1300, 1301, 1302, 1303, 1304, 1305, 1306, 1307, 1308, 1309, 1310, 1311, 1312, 1313, 1314, 1315, 1316, 1317, 1318, 1319, 1320, 1321, 1322, 1323, 1324, 1325, 1326, 1327, 1328, 1329, 1330, 1331, 1332, 1333, 1334, 1335, 1336, 1337, 1338, 1339, 1340, 1341, 1342, 1343, 1344, 1345, 1346, 1347, 1348, 1349, 1350, 1351, 1352, 1353, 1354, 1355, 1356, 1357, 1358, 1359, 1360, 1361, 1362, 1363, 1364, 1365, 1366, 1367, 1368, 1369, 1370, 1371, 1372, 1373, 1374, 1375, 1376, 1377, 1378, 1379, 1380, 1381, 1382, 1383, 1384, 1385, 1386, 1387, 1388, 1389, 1390, 1391, 1392, 1393, 1394, 1395, 1396, 1397, 1398, 1399, 1400, 1401, 1402, 1403, 1404, 1405, 1406, 1407, 1408, 1409, 1410, 1411, 1412, 1413, 1414, 1415, 1416, 1417, 1418, 1419, 1420, 1421, 1422, 1423, 1424, 1425, 1426, 1427, 1428, 1429, 1430, 1431, 1432, 1433, 1434, 1435, 1436, 1437, 1438, 1439, 1440, 1441, 1442, 1443, 1444, 1445, 1446, 1447, 1448, 1449, 1450, 1451, 1452, 1453, 1454, 1455, 1456, 1457, 1458, 1459, 1460, 1461, 1462, 1463, 1464, 1465, 1466, 1467, 1468, 1469, 1470, 1471, 1472, 1473, 1474, 1475, 1476, 1477, 1478, 1479, 1480, 1481, 1482, 1483, 1484, 1485, 1486, 1487, 1488, 1489, 1490, 1491, 1492, 1493, 1494, 1495, 1496, 1497, 1498, 1499, 1500, 1501, 1502, 1503, 1504, 1505, 1506, 1507, 1508, 1509, 1510, 1511, 1512, 1513, 1514, 1515, 1516, 1517, 1518, 1519, 1520, 1521, 1522, 1523, 1524, 1525, 1526, 1527, 1528, 1529, 1530, 1531, 1532, 1533, 1534, 1535, 1536, 1537, 1538, 1539, 1540, 1541, 1542, 1543, 1544, 1545, 1546, 1547, 1548, 1549, 1550, 1551, 1552, 1553, 1554, 1555, 1556, 1557, 1558, 1559, 1560, 1561, 1562, 1563, 1564, 1565, 1566, 1567, 1568, 1569, 1570, 1571, 1572, 1573, 1574, 1575, 1576, 1577, 1578, 1579, 1580, 1581, 1582, 1583, 1584, 1585, 1586, 1587, 1588, 1589, 1590, 1591, 1592, 1593, 1594, 1595, 1596, 1597, 1598, 1599, 1600, 1601, 1602, 1603, 1604, 1605, 1606, 1607, 1608, 1609, 1610, 1611, 1612, 1613, 1614, 1615, 1616, 1617, 1618, 1619, 1620, 1621, 1622, 1623, 1624, 1625, 1626, 1627, 1628, 1629, 1630, 1631, 1632, 1633, 1634, 1635, 1636, 1637, 1638, 1639, 1640, 1641, 1642, 1643, 1644, 1645, 1646, 1647, 1648, 1649, 1650, 1651, 1652, 1653, 1654, 1655, 1656, 1657, 1658, 1659, 1660, 1661, 1662, 1663, 1664, 1665, 1666, 1667, 1668, 1669, 1670, 1671, 1672, 1673, 1674, 1675, 1676, 1677, 1678, 1679, 1680, 1681, 1682, 1683, 1684, 1685, 1686, 1687, 1688, 1689, 1690, 1691, 1692, 1693, 1694, 1695, 1696, 1697, 1698, 1699, 1700, 1701, 1702, 1703, 1704, 1705, 1706, 1707, 1708, 1709, 1710, 1711, 1712, 1713, 1714, 1715, 1716, 1717, 1718, 1719, 1720, 1721, 1722, 1723, 1724, 1725, 1726, 1727, 1728, 1729, 1730, 1731, 1732, 1733, 1734, 1735, 1736, 1737, 1738, 1739, 1740, 1741, 1742, 1743, 1744, 1745, 1746, 1747, 1748, 1749, 1750, 1751, 1752, 1753, 1754, 1755, 1756, 1757, 1758, 1759, 1760, 1761, 1762, 1763, 1764, 1765, 1766, 1767, 1768, 1769, 1770, 1771, 1772, 1773, 1774, 1775, 1776, 1777, 1778, 1779, 1780, 1781, 1782, 1783, 1784, 1785, 1786, 1787, 1788, 1789, 1790, 1791, 1792, 1793, 1794, 1795, 1796, 1797, 1798, 1799, 1800, 1801, 1802, 1803, 1804, 1805, 1806, 1807, 1808, 1809, 1810, 1811, 1812, 1813, 1814, 1815, 1816, 1817, 1818, 1819, 1820, 1821, 1822, 1823, 1824, 1825, 1826, 1827, 1828, 1829, 1830, 1831, 1832, 1833, 1834, 1835, 1836, 1837, 1838, 1839, 1840, 1841, 1842, 1843, 1844, 1845, 1846, 1847, 1848, 1849, 1850, 1851, 1852, 1853, 1854, 1855, 1856, 1857, 1858, 1859
|