Dziennik Ustaw 2006 Nr 165 poz. 1171 - Szczegółowe warunki oraz tryb przygotowywania, prowadzenia i dokumentowania czynności kontrolnych przez funkcjonariuszy Centralnego Biura Antykorupcyjnego


ROZPORZĄDZENIE
RADY MINISTRÓW

z dnia 29 sierpnia 2006 r.

w sprawie szczegółowych warunków oraz trybu przygotowywania, prowadzenia i dokumentowania czynności kontrolnych przez funkcjonariuszy Centralnego Biura Antykorupcyjnego

(Dz. U. z dnia 15 września 2006 r.)


Na podstawie art. 47 ustawy z dnia 9 czerwca 2006 r. o Centralnym Biurze Antykorupcyjnym (Dz. U. Nr 104, poz. 708 i Nr 158, poz. 1122) zarządza się, co następuje:


Rozdział 1 

Przepisy ogólne

§ 1. Rozporządzenie reguluje warunki i tryb:
  1)   przygotowywania czynności kontrolnych, o których mowa w art. 13 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 9 czerwca 2006 r. o Centralnym Biurze Antykorupcyjnym, zwanej dalej "ustawą",
  2)   przeprowadzania czynności kontrolnych,
  3)   dokumentowania poszczególnych czynności kontrolnych oraz sporządzania protokołu kontroli oraz wniosków i wystąpień pokontrolnych
- przez funkcjonariuszy Centralnego Biura Antykorupcyjnego, zwanego dalej "CBA".

Rozdział 2

Warunki i tryb przygotowywania czynności kontrolnych

§ 2. 1. CBA wykonuje czynności kontrolne w formie kontroli planowych i doraźnych.
2. Dla kontroli planowych właściwa jednostka organizacyjna CBA sporządza roczny plan kontroli zawierający tematy kontroli przeprowadzanych w danym roku kalendarzowym.
3. Zmiany w rocznym planie kontroli wymagają zatwierdzenia przez Szefa CBA.

§ 3. Kontrole doraźne podejmuje się w szczególności w celu:
  1)   potwierdzenia wiarygodnych informacji dotyczących zachowań, o których mowa w art. 1 ust. 3 i 4 ustawy;
  2)   wstępnej oceny wiarygodności informacji dotyczących czynów, o których mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy;
  3)   wstępnego badania określonych zagadnień związanych ze stosowaniem przepisów prawa w przypadkach, o których mowa w art. 2 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 ustawy;
  4)   wstępnego badania określonych zagadnień niezbędnych do opracowania kontroli planowej.

§ 4. 1. Kontrole planowe i doraźne są prowadzone przez CBA na podstawie programów kontroli.
2. Właściwa jednostka organizacyjna CBA sporządza program kontroli planowych i doraźnych oraz dokonuje zmian w programach już zatwierdzonych.
3. Programy oraz dokonane w nich zmiany zatwierdza Szef CBA lub osoba upoważniona do działania w jego imieniu.

§ 5. Przy opracowywaniu programów kontroli uwzględnia się w szczególności:
  1)   wyniki wcześniejszych kontroli;
  2)   wyniki działalności analitycznej CBA;
  3)   informacje pochodzące od organów państwowych i samorządowych;
  4)   opinie ekspertów.

§ 6. W programie kontroli zamieszcza się w szczególności:
  1)   oznaczenie kontroli (numer i temat);
  2)   cel kontroli, tj. określenie kierunku badań kontrolnych i problemów wymagających oceny;
  3)   analizę stanu prawnego dotyczącego tematyki kontroli;
  4)   szczegółowe określenie przedmiotowego i podmiotowego zakresu kontroli;
  5)   określenie sposobu i technik przeprowadzania kontroli, zwłaszcza problemów, na które należy zwrócić szczególną uwagę w badaniach kontrolnych, dowodów niezbędnych do dokonania ustaleń i sposobu ich badania, powiązania tematyki z aktami normatywnymi.

Rozdział 3

Warunki i tryb przeprowadzania czynności kontrolnych

§ 7. Przed przystąpieniem do czynności kontrolnych funkcjonariusz CBA przeprowadzający kontrolę, zwany dalej "funkcjonariuszem", okazuje kontrolowanemu legitymację służbową oraz imienne upoważnienie do przeprowadzenia kontroli.

§ 8. Funkcjonariusz w porozumieniu z kontrolowanym może poinformować pracowników kontrolowanego o rozpoczęciu kontroli i temacie kontroli.

§ 9. Czynności kontrolne wykonywane przez funkcjonariuszy w siedzibie, głównym miejscu wykonywania działalności oraz oddziałach kontrolowanego będącego przedsiębiorcą w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 173, poz. 1807, z późn. zm.1)), nie mogą trwać dłużej niż 4 tygodnie w danym roku kalendarzowym.

§ 10. W przypadku konieczności przedłużenia okresu kontroli lub jeżeli zmiana programu kontroli pociąga za sobą zmianę zakresu kontroli, wystawia się nowe upoważnienie do przeprowadzenia kontroli, które funkcjonariusz niezwłocznie okazuje kontrolowanemu.

§ 11. Przedstawiając kontrolowanemu protokół kontroli, funkcjonariusz informuje go o przysługującym prawie zgłoszenia umotywowanych zastrzeżeń do ustaleń zawartych w protokole kontroli oraz prawie odmowy podpisania protokołu kontroli.

§ 12. 1. Pisemne zastrzeżenia zgłoszone przez kontrolowanego do ustaleń zawartych w protokole kontroli są poddawane analizie przez Szefa CBA. Funkcjonariusz przeprowadzający kontrolę bierze udział w rozpatrywaniu zastrzeżeń.
2. Jeżeli z analizy, o której mowa w ust. 1, wynika potrzeba podjęcia dodatkowych czynności kontrolnych, Szef CBA zleca ich przeprowadzenie.
3. Jeżeli Szef CBA stwierdzi zasadność zastrzeżeń, w odniesieniu do treści protokołu kontroli, dokonuje jego odpowiedniej zmiany w ten sposób, że dołącza do niego stosowny tekst w brzmieniu:
  1)   "Ustalenia na str. ... skreśla się";
  2)   "Uzupełnienie do str. ... protokołu kontroli";
  3)   "Treść ustaleń na str. ... otrzymuje brzmienie:".
4. W przypadku nieuwzględnienia zastrzeżeń w całości lub w części, Szef CBA przekazuje na piśmie kontrolowanemu swoje stanowisko.

§ 13. Szef CBA odmawia przyjęcia zastrzeżeń do treści protokołu kontroli, jeżeli zostały zgłoszone przez osobę nieuprawnioną lub po upływie terminu i informuje o tym zgłaszającego.

Rozdział 4

Warunki i tryb dokumentowania czynności kontrolnych

§ 14. 1. W celu udokumentowania przebiegu i wyników czynności kontrolnych funkcjonariusz zakłada i prowadzi akta kontroli.
2. Akta kontroli prowadzi się zgodnie z tokiem dokonywanych czynności, włączając do nich materiały i numerując kolejno strony akt.
3. Na początku każdego tomu akt zamieszcza się wykaz materiałów zawartych w danym tomie, wymieniając ich nazwy i wskazując odpowiednie strony akt.

§ 15. 1. Akta kontroli służą wyłącznie do użytku służbowego, z zastrzeżeniem przepisów o tajemnicy ustawowo chronionej.
2. W przypadkach określonych w art. 46 ustawy, prawo wglądu do akt kontroli mają również właściwe organy państwowe i samorządowe.

§ 16. 1. Dokumentację kontroli stanowią materiały dowodowe i dokumenty sporządzane w trakcie kontroli, w szczególności:
  1)   pokwitowanie pobrania materiałów dowodowych/zwolnienia spod zabezpieczenia i zwrotu pobranych materiałów dowodowych sporządzane według wzoru określonego w załączniku nr 1 do rozporządzenia;
  2)   odmowa zwolnienia spod zabezpieczenia materiałów dowodowych sporządzana według wzoru określonego w załączniku nr 2 do rozporządzenia;
  3)   protokół pobrania rzeczy sporządzany według wzoru określonego w załączniku nr 3 do rozporządzenia;
  4)   protokół oględzin sporządzany według wzoru określonego w załączniku nr 4 do rozporządzenia;
  5)   protokół przyjęcia ustnych wyjaśnień sporządzany według wzoru określonego w załączniku nr 5 do rozporządzenia;
  6)   protokół przyjęcia ustnych oświadczeń według wzoru określonego w załączniku nr 6 do rozporządzenia;
  7)   postanowienie o powołaniu biegłego sporządzane według wzoru określonego w załączniku nr 7 do rozporządzenia;
  8)   postanowienie o powołaniu specjalisty w danej dziedzinie wiedzy lub praktyki do udziału w czynnościach badawczych sporządzane według wzoru określonego w załączniku nr 8 do rozporządzenia;
  9)   protokół kontroli sporządzany według wzoru określonego w załączniku nr 9 do rozporządzenia.
2. Dokumenty kontroli sporządza się w dwóch egzemplarzach, z których jeden włącza się do akt kontroli, a drugi pozostawia u kontrolowanego.
3. Dokumenty kontroli wskazane w ust. 1 pkt 7 i 8 sporządza się w dwóch egzemplarzach, z których jeden włącza się do akt kontroli, a drugi doręcza się odpowiednio biegłemu lub specjaliście.
4. Inne czynności podjęte w toku kontroli, a także zdarzenia, które mają istotne znaczenie dla ustaleń kontroli, funkcjonariusz utrwala w postaci notatki służbowej.
5. Jeżeli zachodzi potrzeba włączenia do akt kontroli określonego dokumentu lub jego części, funkcjonariusz włącza odpis, potwierdzony przez kontrolowanego lub osobę przez niego upoważnioną.

§ 17. Załączniki do protokołów sporządzanych w trakcie kontroli zabezpiecza się w sposób uniemożliwiający zastąpienie ich innymi.

§ 18. Wyjaśnienia i oświadczenia mogą być złożone na piśmie. Warunkiem ich przyjęcia jest wskazanie osoby składającej i jej podpis wraz ze wskazaniem stanowiska służbowego.

§ 19. Sporządzone przez funkcjonariusza dokumenty, utrwalające przebieg czynności dokonanych przy udziale specjalisty, podpisują funkcjonariusz i specjalista.

§ 20. 1. Kontrola kończy się sporządzeniem protokołu kontroli i doręczeniem go kontrolowanemu celem zapoznania i podpisania. Czynności opisane w art. 45 ust. 3-10 ustawy mogą być wykonywane po upływie terminu zakończenia kontroli określonym w upoważnieniu do przeprowadzenia kontroli.
2. W przypadku gdy protokół zawiera informacje objęte tajemnicą ustawowo chronioną, zaopatruje się go w odpowiednią klauzulę.

§ 21. 1. Jeżeli wyniki kontroli wskazują na konieczność podjęcia określonych czynności przez kontrolowanego, po podpisaniu protokołu kontroli, funkcjonariusz opracowuje projekt wniosku, o którym mowa w art. 46 ust. 1 pkt 1 lit. a lub b ustawy.
2. Jeżeli wyniki kontroli wskazują na konieczność podjęcia określonych czynności przez kontrolowanego lub jednostki nadrzędnej nad kontrolowanym, funkcjonariusz opracowuje projekt wystąpienia pokontrolnego, o którym mowa w art. 46 ust. 1 pkt 2 lit. a i b ustawy, zawierającego ocenę kontrolowanej działalności oraz uwagi i wnioski.
3. Jeżeli wyniki kontroli wskazują na konieczność przeprowadzenia kontroli w szerszym zakresie przez właściwe organy kontrolne, funkcjonariusz opracowuje projekt informacji do tych organów.

§ 22. 1. Funkcjonariusz przedstawia do akceptacji projekty dokumentów, o których mowa w § 20, kierownikowi właściwej jednostki organizacyjnej CBA.
2. Kierownik właściwej jednostki organizacyjnej CBA akceptuje projekty i niezwłocznie przekazuje je Szefowi CBA.

Rozdział 5 

Przepis końcowy

§ 23. Rozporządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.

______
1)   Zmiany wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2004 r. Nr 281, poz. 2777, z 2005 r. Nr 33, poz. 289, Nr 94, poz. 788, Nr 143, poz. 1199, Nr 175, poz. 1460, Nr 177, poz. 1468, Nr 178, poz. 1480, Nr 179, poz. 1485, Nr 180, poz. 1494 i Nr 183, poz. 1538 oraz z 2006 r. Nr 17, poz. 127, Nr 144, poz. 1043 i 1045 i Nr 158, poz. 1121.

ZAŁĄCZNIKI

ZAŁĄCZNIK Nr 1 

WZÓR

Centralne Biuro Antykorupcyjne

                                ............., dnia .........
                                (miejscowość)

................................
  (nazwa i adres jednostki
      organizacyjnej)

.................................
(imię, nazwisko oraz stanowisko
   służbowe funkcjonariusza)

Pokwitowanie pobrania/zwolnienia spod zabezpieczenia i zwrotu pobranych materiałów dowodowych*)

  Na podstawie art. 37 ust. 5 pkt 3 / art. 37 ust. 6*) ustawy
z dnia 9 czerwca 2006 r. o Centralnym Biurze Antykorupcyjnym
(Dz. U. Nr 104, poz. 708 i Nr 158, poz. 1122)
zabezpieczam/zwalniam spod zabezpieczenia i zwracam*)
kontrolowanemu następujące materiały dowodowe:
1) ...........................................................
2) ...........................................................
3) ...........................................................
przez ich zabranie z*) .......................................
                            (oznaczenie kontrolowanego)

                                 ..........................
                                  (podpis funkcjonariusza)

Pouczenie:

Zgodnie z art. 37 ust. 6 ustawy o Centralnym Biurze Antykorupcyjnym o zwolnieniu materiałów dowodowych spod zabezpieczenia decyduje funkcjonariusz prowadzący kontrolę, a w przypadku jego odmowy - kierownik właściwej jednostki organizacyjnej Centralnego Biura Antykorupcyjnego.

______
*)   Niepotrzebne skreślić.

ZAŁĄCZNIK Nr 2 

WZÓR

Centralne Biuro Antykorupcyjne

                                ............., dnia .........
                                (miejscowość)

................................
  (nazwa i adres jednostki
      organizacyjnej)

.................................
(imię, nazwisko oraz stanowisko
   służbowe funkcjonariusza)

Odmowa zwolnienia spod zabezpieczenia materiałów dowodowych

  Na podstawie art. 37 ust. 6 ustawy z dnia 9 czerwca 2006 r.
o Centralnym Biurze Antykorupcyjnym (Dz. U. Nr 104, poz. 708 i
Nr 158, poz. 1122) odmawiam zwolnienia spod zabezpieczenia
następujących materiałów dowodowych:
1) ...........................................................
2) ...........................................................
3) ...........................................................
zabezpieczonych w dniu ......... za pokwitowaniem ............
z powodu .....................................................
..............................................................

                                   ..........................
                                    (podpis funkcjonariusza)

ZAŁĄCZNIK Nr 3 

WZÓR

Centralne Biuro Antykorupcyjne

                                ............., dnia .........
                                (miejscowość)

................................
  (nazwa i adres jednostki
      organizacyjnej)

Protokół pobrania rzeczy

  Na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 9 czerwca 2006 r.
o Centralnym Biurze Antykorupcyjnym (Dz. U. Nr 104, poz. 708 i
Nr 158, poz. 1122)
..............................................................
   (imię, nazwisko i stanowisko służbowe funkcjonariusza)
działając w obecności ........................................
                     (imię, nazwisko oraz stanowisko służbowe
                      osoby uczestniczącej w pobraniu rzeczy)
dokonał w dniu .......... w ..................................
                         (określenie miejsca pobrania rzeczy)
pobrania rzeczy w postaci ....................................
                            (dokładny opis pobranej rzeczy)
..............................................................
..............................................................
..............................................................
Pobrana rzecz została zabezpieczona przez ....................
..............................................................
(sposób zabezpieczenia uniemożliwiający zastąpienie jej inną)
..............................................................
..............................................................
W dniu ...................... uczestniczący w pobraniu odmówił
podpisania/nie podpisał*) protokołu pobrania z powodu ........
..............................................................
..............................................................
     (przyczyny odmowy lub niemożności podpisania)

............................         .........................
(podpis osoby uczestniczącej         (podpis funkcjonariusza)
    w pobraniu rzeczy)

______
*)   Niepotrzebne skreślić.

ZAŁĄCZNIK Nr 4 

WZÓR

Centralne Biuro Antykorupcyjne

                                ............., dnia .........
                                (miejscowość)

................................
  (nazwa i adres jednostki
      organizacyjnej)

.................................
(imię, nazwisko oraz stanowisko
   służbowe funkcjonariusza)

Protokół oględzin

  Na podstawie art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 9 czerwca 2006 r.
o Centralnym Biurze Antykorupcyjnym (Dz. U. Nr 104, poz. 708 i
Nr 158, poz. 1122)
..............................................................
    (imię, nazwisko i stanowisko służbowe funkcjonariusza)
działając w obecności ........................................
                     (imię, nazwisko oraz stanowisko służbowe
                        osoby uczestniczącej w oględzinach)
dokonał w dniu ............ w ................................
..............................................................
..............................................................
  (określenie obiektu, składników majątkowych, przebiegu
             czynności poddanych oględzinom)
w wyniku których ustalono, co następuje:
..............................................................
..............................................................
..............................................................
Przebieg oględzin utrwalono za pomocą ........................
utrwalenie to stanowi załącznik do protokołu.
W dniu ...................... uczestniczący w oględzinach
odmówił podpisania/nie mógł podpisać*) protokołu oględzin z
powodu .......................................................
..............................................................
..............................................................
       (przyczyny odmowy lub niemożności podpisania)

.............................        .........................
(podpis osoby uczestniczącej         (podpis funkcjonariusza)
    w oględzinach)

______
*)   Niepotrzebne skreślić.

ZAŁĄCZNIK Nr 5 

WZÓR

Centralne Biuro Antykorupcyjne

                                ............., dnia .........
                                (miejscowość)

................................
  (nazwa i adres jednostki
      organizacyjnej)

.................................
(imię, nazwisko oraz stanowisko
   służbowe funkcjonariusza)

Protokół przyjęcia ustnych wyjaśnień

  Na podstawie art. 41 ust. 1 ustawy z dnia 9 czerwca 2006 r.
o Centralnym Biurze Antykorupcyjnym (Dz. U. Nr 104, poz. 708 i
Nr 158, poz. 1122)
..............................................................
   (imię, nazwisko i stanowisko służbowe funkcjonariusza)
w dniu ............ uprzedził ................................
                             (imię, nazwisko oraz stanowisko
                           służbowe składającego wyjaśnienia)
o treści art. 41 ust. 2 ustawy o Centralnym Biurze
Antykorupcyjnym oraz przyjął od niego ustne wyjaśnienia w
sprawie ......................................................
..............................................................
..............................................................
o następującej treści: .......................................
..............................................................
..............................................................
..............................................................

Przed podpisaniem składający wyjaśnienia zapoznał się z
treścią protokołu.

............................         .........................
(podpis osoby składającej           (podpis funkcjonariusza)
      oświadczenie)

ZAŁĄCZNIK Nr 6 

WZÓR

Centralne Biuro Antykorupcyjne

                                ............., dnia .........
                                (miejscowość)

................................
  (nazwa i adres jednostki
      organizacyjnej)

.................................
(imię, nazwisko oraz stanowisko
   służbowe funkcjonariusza)

Protokół przyjęcia ustnego oświadczenia

  Na podstawie art. 42 ustawy z dnia 9 czerwca 2006 r. o
Centralnym Biurze Antykorupcyjnym (Dz. U. Nr 104, poz. 708 i
Nr 158, poz. 1122)
..............................................................
   (imię, nazwisko i stanowisko służbowe funkcjonariusza)
w dniu ........... przyjął od ................................
                             (imię, nazwisko oraz stanowisko
                          służbowe składającego oświadczenie)
ustne oświadczenie w sprawie .................................
..............................................................
..............................................................
o następującej treści:
..............................................................
..............................................................
..............................................................
..............................................................
Przed podpisaniem składający oświadczenie zapoznał się z
treścią protokołu.

............................         .........................
(podpis osoby składającej           (podpis funkcjonariusza)
      oświadczenie)

ZAŁĄCZNIK Nr 7 

WZÓR

Centralne Biuro Antykorupcyjne

                                ............., dnia .........
                                (miejscowość)

................................
  (nazwa i adres jednostki
      organizacyjnej)

Postanowienie o powołaniu biegłego

  Na podstawie art. 43 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 9 czerwca
2006 r. o Centralnym Biurze Antykorupcyjnym (Dz. U. Nr 104,
poz. 708 i Nr 158, poz. 1122)
powołuję biegłego z dziedziny ................................
..............................................................
w osobie .....................................................
dla zbadania .................................................
                     (podać przedmiot i zakres badań)
..............................................................
..............................................................
oraz sporządzenia szczegółowego sprawozdania z
przeprowadzonych badań i wydania na ich podstawie opinii w
terminie do dnia .............................................

                                .............................
                                (podpis kierownika jednostki
                                    organizacyjnej CBA)

ZAŁĄCZNIK Nr 8 

WZÓR

Centralne Biuro Antykorupcyjne

                                ............., dnia .........
                                (miejscowość)

................................
  (nazwa i adres jednostki
      organizacyjnej)

.................................
(imię, nazwisko oraz stanowisko
   służbowe funkcjonariusza)

Postanowienie o powołaniu specjalisty w danej dziedzinie wiedzy lub praktyki do udziału w czynnościach badawczych

  Na podstawie art. 43 ust. 4 ustawy z dnia 9 czerwca 2006 r.
o Centralnym Biurze Antykorupcyjnym (Dz. U. Nr 104, poz. 708 i
Nr 158, poz. 1122) powołuję specjalistę w dziedzinie .........
..............................................................
w osobie .....................................................
do uczestniczenia w dniu, dniach*) ...........................
w ............................................................
  (miejsce i przedmiot czynności badawczych, w których ma
                  uczestniczyć specjalista)
..............................................................
..............................................................
..............................................................
..............................................................

                                   .........................
                                   (podpis funkcjonariusza)

______
*)   Niepotrzebne skreślić.

ZAŁĄCZNIK Nr 9 

WZÓR

Centralne Biuro Antykorupcyjne

                                ............., dnia .........
                                (miejscowość)

................................
  (nazwa i adres jednostki
      organizacyjnej)

.................................
(imię, nazwisko oraz stanowisko
   służbowe funkcjonariusza)

PROTOKÓŁ KONTROLI

Sporządzony na podstawie: art. 13 ust. 1 pkt 2 w związku z
art. 44 i art. ..... ustawy z dnia 9 czerwca 2006 r.
o Centralnym Biurze Antykorupcyjnym (Dz. U. Nr 104, poz. 708 i
Nr 158, poz. 1122)
Kontrola przeprowadzona w ....................................
..............................................................
..............................................................
    (adres, imię i nazwisko osoby upoważnionej do jej
reprezentowania oraz oznaczenie i adres jednostki nadrzędnej
 nad kontrolowanym lub w przypadku gdy przedmiotem kontroli
 jest osoba pełniąca funkcję publiczną, jej imię, nazwisko,
    pełny adres zamieszkania oraz nazwę pełnionej funkcji
            publicznej, której dotyczyła kontrola)
Kierownictwo kontrolowanego podmiotu .........................
..............................................................
          (imię i nazwisko, stanowisko służbowe)
..............................................................
(imię i nazwisko, stanowisko służbowe osoby upoważnionej do
     reprezentowania jednostki i podpisania protokołu)
O kontroli poinformowano:
..............................................................
         (imię i nazwisko, stanowisko służbowe)
Informacji i wyjaśnień odnośnie przedmiotu kontroli udzielali:
1. ...........................................................
        (imię i nazwisko, stanowisko służbowe, tel.)
2. ...........................................................
        (imię i nazwisko, stanowisko służbowe, tel.)
Dane dotyczące kontroli:
Kontrolę przeprowadzili w dniach .............................
1. ...........................................................
          (imię i nazwisko, stanowisko służbowe)
  - posiadający upoważnienie do kontroli nr .................
  wydane przez ..............................................
2. ...........................................................
          (imię i nazwisko, stanowisko służbowe)
  - posiadający upoważnienie do kontroli nr .................
  wydane przez ..............................................
W trakcie kontroli podjęto następujące czynności:
..............................................................
..............................................................
..............................................................
..............................................................
..............................................................
..............................................................
..............................................................
..............................................................
..............................................................
..............................................................
..............................................................
..............................................................
..............................................................
..............................................................
W trakcie kontroli odebrano wyjaśnienia od:
..............................................................
..............................................................
..............................................................
..............................................................
..............................................................
..............................................................
..............................................................
W wyniku przeprowadzonych czynności stwierdzono konieczność
pobrania rzeczy:
1. ...........................................................
2. ...........................................................
Czynność przeprowadzono w obecności:
................................................ i sporządzono
protokół stanowiący załącznik nr .... do protokołu z kontroli.
W wyniku przeprowadzonych czynności stwierdzono konieczność przeprowadzenia oględzin:
1. ...........................................................
2. ...........................................................
Czynność przeprowadzono w obecności:
................................................ i sporządzono
protokół stanowiący załącznik nr .... do protokołu z kontroli.
W wyniku przeprowadzonych czynności stwierdzono konieczność przeprowadzenia badań z udziałem biegłego/specjalisty powołanego postanowieniem z dnia .............................
Krótki opis przeprowadzonych badań: ..........................
..............................................................
..............................................................
..............................................................
..............................................................
..............................................................
..............................................................
W trakcie przeprowadzonych czynności kontrolnych stwierdzono nieprawidłowości: ............................................
..............................................................
..............................................................
 (opis stwierdzonych nieprawidłowości, przyczyny powstania,
   zakres skutków nieprawidłowości, osoby odpowiedzialne za
                      nieprawidłowości)
Integralną część protokołu stanowią następujące załączniki:
Załącznik I - wykaz dokumentów zebranych w trakcie
             przeprowadzania kontroli
Załącznik II - protokoły: pobrania rzeczy, oględzin
Załącznik III - stenogramy, nośniki utrwalonego dźwięku lub
               obrazu
Załącznik IV - ekspertyza biegłego, specjalisty
  Kontrolowany podmiot został poinformowany o prawie
wniesienia umotywowanych zastrzeżeń do treści protokołu przed
jego podpisaniem oraz o prawie odmowy podpisania protokołu i
możliwości przedstawienia swojego stanowiska na piśmie Szefowi
CBA w terminie 7 dni.
  Niniejszy protokół sporządzono w dwóch jednobrzmiących
egzemplarzach i po odczytaniu podpisano. Wszystkie strony
pierwszego egzemplarza protokołu dwustronnie parafowano.
  Dokonano wpisu w książce kontroli pod pozycją nr ........*)
  Jeden egzemplarz podpisanego protokółu przekazano
kontrolowanemu podmiotowi
  W dniu ............ wniesiono zastrzeżenia/odmówiono
podpisania protokółu*) .......................................
..............................................................
 (powody odmowy podpisania, sposób rozpatrzenia zastrzeżeń)

......................., dnia .........
     (miejscowość)

..................................    ........................
(podpis i pieczęć przedstawiciela     (podpisy kontrolujących)
   kontrolowanego podmiotu)

______
*)   Niepotrzebne skreślić.

Pozycje

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531, 532, 533, 534, 535, 536, 537, 538, 539, 540, 541, 542, 543, 544, 545, 546, 547, 548, 549, 550, 551, 552, 553, 554, 555, 556, 557, 558, 559, 560, 561, 562, 563, 564, 565, 566, 567, 568, 569, 570, 571, 572, 573, 574, 575, 576, 577, 578, 579, 580, 581, 582, 583, 584, 585, 586, 587, 588, 589, 590, 591, 592, 593, 594, 595, 596, 597, 598, 599, 600, 601, 602, 603, 604, 605, 606, 607, 608, 609, 610, 611, 612, 613, 614, 615, 616, 617, 618, 619, 620, 621, 622, 623, 624, 625, 626, 627, 628, 629, 630, 631, 632, 633, 634, 635, 636, 637, 638, 639, 640, 641, 642, 643, 644, 645, 646, 647, 648, 649, 650, 651, 652, 653, 654, 655, 656, 657, 658, 659, 660, 661, 662, 663, 664, 665, 666, 667, 668, 669, 670, 671, 672, 673, 674, 675, 676, 677, 678, 679, 680, 681, 682, 683, 684, 685, 686, 687, 688, 689, 690, 691, 692, 693, 694, 695, 696, 697, 698, 699, 700, 701, 702, 703, 704, 705, 706, 707, 708, 709, 710, 711, 712, 713, 714, 715, 716, 717, 718, 719, 720, 721, 722, 723, 724, 725, 726, 727, 728, 729, 730, 731, 732, 733, 734, 735, 736, 737, 738, 739, 740, 741, 742, 743, 744, 745, 746, 747, 748, 749, 750, 751, 752, 753, 754, 755, 756, 757, 758, 759, 760, 761, 762, 763, 764, 765, 766, 767, 768, 769, 770, 771, 772, 773, 774, 775, 776, 777, 778, 779, 780, 781, 782, 783, 784, 785, 786, 787, 788, 789, 790, 791, 792, 793, 794, 795, 796, 797, 798, 799, 800, 801, 802, 803, 804, 805, 806, 807, 808, 809, 810, 811, 812, 813, 814, 815, 816, 817, 818, 819, 820, 821, 822, 823, 824, 825, 826, 827, 828, 829, 830, 831, 832, 833, 834, 835, 836, 837, 838, 839, 840, 841, 842, 843, 844, 845, 846, 847, 848, 849, 850, 851, 852, 853, 854, 855, 856, 857, 858, 859, 860, 861, 862, 863, 864, 865, 866, 867, 868, 869, 870, 871, 872, 873, 874, 875, 876, 877, 878, 879, 880, 881, 882, 883, 884, 885, 886, 887, 888, 889, 890, 891, 892, 893, 894, 895, 896, 897, 898, 899, 900, 901, 902, 903, 904, 905, 906, 907, 908, 909, 910, 911, 912, 913, 914, 915, 916, 917, 918, 919, 920, 921, 922, 923, 924, 925, 926, 927, 928, 929, 930, 931, 932, 933, 934, 935, 936, 937, 938, 939, 940, 941, 942, 943, 944, 945, 946, 947, 948, 949, 950, 951, 952, 953, 954, 955, 956, 957, 958, 959, 960, 961, 962, 963, 964, 965, 966, 967, 968, 969, 970, 971, 972, 973, 974, 975, 976, 977, 978, 979, 980, 981, 982, 983, 984, 985, 986, 987, 988, 989, 990, 991, 992, 993, 994, 995, 996, 997, 998, 999, 1000, 1001, 1002, 1003, 1004, 1005, 1006, 1007, 1008, 1009, 1010, 1011, 1012, 1013, 1014, 1015, 1016, 1017, 1018, 1019, 1020, 1021, 1022, 1023, 1024, 1025, 1026, 1027, 1028, 1029, 1030, 1031, 1032, 1033, 1034, 1035, 1036, 1037, 1038, 1039, 1040, 1041, 1042, 1043, 1044, 1045, 1046, 1047, 1048, 1049, 1050, 1051, 1052, 1053, 1054, 1055, 1056, 1057, 1058, 1059, 1060, 1061, 1062, 1063, 1064, 1065, 1066, 1067, 1068, 1069, 1070, 1071, 1072, 1073, 1074, 1075, 1076, 1077, 1078, 1079, 1080, 1081, 1082, 1083, 1084, 1085, 1086, 1087, 1088, 1089, 1090, 1091, 1092, 1093, 1094, 1095, 1096, 1097, 1098, 1099, 1100, 1101, 1102, 1103, 1104, 1105, 1106, 1107, 1108, 1109, 1110, 1111, 1112, 1113, 1114, 1115, 1116, 1117, 1118, 1119, 1120, 1121, 1122, 1123, 1124, 1125, 1126, 1127, 1128, 1129, 1130, 1131, 1132, 1133, 1134, 1135, 1136, 1137, 1138, 1139, 1140, 1141, 1142, 1143, 1144, 1145, 1146, 1147, 1148, 1149, 1150, 1151, 1152, 1153, 1154, 1155, 1156, 1157, 1158, 1159, 1160, 1161, 1162, 1163, 1164, 1165, 1166, 1167, 1168, 1169, 1170, 1171, 1172, 1173, 1174, 1175, 1176, 1177, 1178, 1179, 1180, 1181, 1182, 1183, 1184, 1185, 1186, 1187, 1188, 1189, 1190, 1191, 1192, 1193, 1194, 1195, 1196, 1197, 1198, 1199, 1200, 1201, 1202, 1203, 1204, 1205, 1206, 1207, 1208, 1209, 1210, 1211, 1212, 1213, 1214, 1215, 1216, 1217, 1218, 1219, 1220, 1221, 1222, 1223, 1224, 1225, 1226, 1227, 1228, 1229, 1230, 1231, 1232, 1233, 1234, 1235, 1236, 1237, 1238, 1239, 1240, 1241, 1242, 1243, 1244, 1245, 1246, 1247, 1248, 1249, 1250, 1251, 1252, 1253, 1254, 1255, 1256, 1257, 1258, 1259, 1260, 1261, 1262, 1263, 1264, 1265, 1266, 1267, 1268, 1269, 1270, 1271, 1272, 1273, 1274, 1275, 1276, 1277, 1278, 1279, 1280, 1281, 1282, 1283, 1284, 1285, 1286, 1287, 1288, 1289, 1290, 1291, 1292, 1293, 1294, 1295, 1296, 1297, 1298, 1299, 1300, 1301, 1302, 1303, 1304, 1305, 1306, 1307, 1308, 1309, 1310, 1311, 1312, 1313, 1314, 1315, 1316, 1317, 1318, 1319, 1320, 1321, 1322, 1323, 1324, 1325, 1326, 1327, 1328, 1329, 1330, 1331, 1332, 1333, 1334, 1335, 1336, 1337, 1338, 1339, 1340, 1341, 1342, 1343, 1344, 1345, 1346, 1347, 1348, 1349, 1350, 1351, 1352, 1353, 1354, 1355, 1356, 1357, 1358, 1359, 1360, 1361, 1362, 1363, 1364, 1365, 1366, 1367, 1368, 1369, 1370, 1371, 1372, 1373, 1374, 1375, 1376, 1377, 1378, 1379, 1380, 1381, 1382, 1383, 1384, 1385, 1386, 1387, 1388, 1389, 1390, 1391, 1392, 1393, 1394, 1395, 1396, 1397, 1398, 1399, 1400, 1401, 1402, 1403, 1404, 1405, 1406, 1407, 1408, 1409, 1410, 1411, 1412, 1413, 1414, 1415, 1416, 1417, 1418, 1419, 1420, 1421, 1422, 1423, 1424, 1425, 1426, 1427, 1428, 1429, 1430, 1431, 1432, 1433, 1434, 1435, 1436, 1437, 1438, 1439, 1440, 1441, 1442, 1443, 1444, 1445, 1446, 1447, 1448, 1449, 1450, 1451, 1452, 1453, 1454, 1455, 1456, 1457, 1458, 1459, 1460, 1461, 1462, 1463, 1464, 1465, 1466, 1467, 1468, 1469, 1470, 1471, 1472, 1473, 1474, 1475, 1476, 1477, 1478, 1479, 1480, 1481, 1482, 1483, 1484, 1485, 1486, 1487, 1488, 1489, 1490, 1491, 1492, 1493, 1494, 1495, 1496, 1497, 1498, 1499, 1500, 1501, 1502, 1503, 1504, 1505, 1506, 1507, 1508, 1509, 1510, 1511, 1512, 1513, 1514, 1515, 1516, 1517, 1518, 1519, 1520, 1521, 1522, 1523, 1524, 1525, 1526, 1527, 1528, 1529, 1530, 1531, 1532, 1533, 1534, 1535, 1536, 1537, 1538, 1539, 1540, 1541, 1542, 1543, 1544, 1545, 1546, 1547, 1548, 1549, 1550, 1551, 1552, 1553, 1554, 1555, 1556, 1557, 1558, 1559, 1560, 1561, 1562, 1563, 1564, 1565, 1566, 1567, 1568, 1569, 1570, 1571, 1572, 1573, 1574, 1575, 1576, 1577, 1578, 1579, 1580, 1581, 1582, 1583, 1584, 1585, 1586, 1587, 1588, 1589, 1590, 1591, 1592, 1593, 1594, 1595, 1596, 1597, 1598, 1599, 1600, 1601, 1602, 1603, 1604, 1605, 1606, 1607, 1608, 1609, 1610, 1611, 1612, 1613, 1614, 1615, 1616, 1617, 1618, 1619, 1620, 1621, 1622, 1623, 1624, 1625, 1626, 1627, 1628, 1629, 1630, 1631, 1632, 1633, 1634, 1635, 1636, 1637, 1638, 1639, 1640, 1641, 1642, 1643, 1644, 1645, 1646, 1647, 1648, 1649, 1650, 1651, 1652, 1653, 1654, 1655, 1656, 1657, 1658, 1659, 1660, 1661, 1662, 1663, 1664, 1665, 1666, 1667, 1668, 1669, 1670, 1671, 1672, 1673, 1674, 1675, 1676, 1677, 1678, 1679, 1680, 1681, 1682, 1683, 1684, 1685, 1686, 1687, 1688, 1689, 1690, 1691, 1692, 1693, 1694, 1695, 1696, 1697, 1698, 1699, 1700, 1701, 1702, 1703, 1704, 1705, 1706, 1707, 1708, 1709, 1710, 1711, 1712, 1713, 1714, 1715, 1716, 1717, 1718, 1719, 1720, 1721, 1722, 1723, 1724, 1725, 1726, 1727, 1728, 1729, 1730, 1731, 1732, 1733, 1734, 1735, 1736, 1737, 1738, 1739, 1740, 1741, 1742, 1743, 1744, 1745, 1746, 1747, 1748, 1749, 1750, 1751, 1752, 1753, 1754, 1755, 1756, 1757, 1758, 1759, 1760, 1761, 1762, 1763, 1764, 1765, 1766, 1767, 1768, 1769, 1770, 1771, 1772, 1773, 1774, 1775, 1776, 1777, 1778, 1779, 1780, 1781, 1782, 1783, 1784, 1785, 1786, 1787, 1788, 1789, 1790, 1791, 1792, 1793, 1794, 1795, 1796, 1797, 1798, 1799, 1800, 1801, 1802, 1803, 1804, 1805, 1806, 1807, 1808, 1809, 1810, 1811, 1812, 1813, 1814, 1815, 1816, 1817, 1818, 1819, 1820, 1821, 1822, 1823, 1824, 1825, 1826, 1827, 1828, 1829, 1830, 1831, 1832, 1833, 1834, 1835, 1836, 1837, 1838, 1839, 1840, 1841, 1842, 1843, 1844, 1845, 1846, 1847, 1848, 1849, 1850, 1851, 1852, 1853, 1854, 1855, 1856, 1857, 1858, 1859

Polecamy

Poszukując najlepszego prawnika na dolnym śląsku pamiętajmy że tylko prawnik Wrocław oferuje najtańsze usługi prawnicze w tej części kraju. Planujesz remont? Poszukujesz projektanta domu? Najlepsi fachowcy pomogą Ci w każdej pracy budowlanej – kwiaty na telefon Wrocław – najtaniej zakupisz w kwiaciarni Margarita we Wrocławiu przy ul. Orląt Lwowskich. Kiedy zdaży Ci się stłuczka lub kiedy Twój samochód odmówi Ci posłuszeństwa - znajdź najlepszą firmę holowniczą dzięki serwisowi o tematyce "pomoc drogowa". Polecamy równierz.
Wszelkie prawa zastrzeżone, © ZnanyPrawnik 2024
Dodaj do ulubionych Mapa strony Polityka prywatności Regulamin Reklama Współpraca Kontakt